Beantwoord

Teveel betaalde abonnementskosten

  • 8 January 2019
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Hoi, ik heb mijn abonnement in juli 2015 afgesloten voor 2 jaar met een Samsung S6 edge. Destijds heb ik ook nog bijbetaald voor mijn toestel. Na 2 jaar geen reminder van KPN gekregen dat mijn abonnement verlopen is. Ik heb tot aug 2018 mijn normale abonnementskosten betaald, terwijl mijn toestel al afgelost was. In augustus 2018 ben ik overgestapt naar een simonly abonnement. Hoe krijg ik mijn teveel betaalde abonnementskosten terug?
icon

Beste antwoord door Marina_ 10 January 2019, 15:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kisoen78, Welkom op het forum. Ik ga je hierbij helpen! Zou je het 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik deze gegevens doorsturen naar mijn collega's van de afdeling toestelkosten, zodat zij uit kunnen zoeken hoeveel toestelkosten je teveel hebt betaald en wat je terug krijgt.
Hoi Marina, ik heb de gevraagde informatie aangevuld. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Kisoen78, Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de afdeling toestelkosten. Ik verwacht dat ze volgende week contact met je zoeken. Houd je mij op de hoogte?
Ik houd je op de hoogte.
Hoi Marina, ik heb een mailtje ontvangen en ze gaan het teveel betaalde bedrag vergoeden. Heel snel opgelost. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn! Graag gedaan @Kisoen78. Jij bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst weer een vraag hebben, zie ik je graag terug op het forum 🙂 Fijn weekend!

Reageer