Beantwoord

Teveel betaalde abonnementskosten

  • 16 January 2019
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Zoals ik al op verschillende fora heb gelezen is er bij KPN sprake van een doorlopend abonnement waarin je de toestelkosten blijft betalen ook al is je abonnement al afgelopen. Mijn abonnement liep tot 11 november 2018 en heb een aantal weken geleden mijn abonnement om laten zetten in een sim only. Ik heb dus maandenlang teveel betaald voor een abonnement die in sim only variant slechts een paar tientjes kost. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze kosten terug kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 January 2019, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Bennie, welkom! Dat is bij oudere abonnementen inderdaad het geval. Bij de huidige abonnementen komt dit gelukkig niet meer voor. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik dit met je oppakken 🙂
Alle gegevens zijn al ingevuld. Gr.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Bennie! Ik heb alles erbij gepakt. De verlenging is op 11 januari ingegaan, en je oude contract liep tot 18 november. Je hebt dus twee maanden aan toestelkosten teveel betaald. Die ga ik voor je corrigeren. Dit bedrag (€63) wordt op je februarifactuur in mindering gebracht.