Beantwoord

Teveel betaalde kosten

  • 22 October 2019
  • 6 reacties
  • 60 keer bekeken

Badge

 Mijn abonnement bleek verlopen te zijn, maar ik heb de maanden erna wel voor mijn toestel betaald, dat al lang afbetaald was. Hoe krijg ik deze teveel betaalde kosten terug?

 

Hoor graag van je!

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 October 2019, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JDomhof Goed dat je dat hier meldt! Ik zag dat je je gegevens al had ingevuld in je Forum Profiel. Aan de hand daarvan heb ik de zaak doorgezet naar een achterliggende afdeling, die dit verder met je zal oppakken! 

Badge

Klopt en die aanvraag is nu ook weer doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
Ik wacht de reactie nog af.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal goed, @JDomhof Ik zie dat je in gesprek bent en ik hoop van harte dat jullie er snel uit zijn. 

Badge

Is mij verteld dat er binnen 5 dagen contact met mij zou worden opgenomen (via de mail).
Echter is dit tot op heden nog niet gebeurd.

Kom graag snel in contact met elkaar.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JDomhof Ik zie dat er naar aanleiding van mijn melding een correctie is uitgevoerd voor wat betreft de te veel betaalde kosten voor je toestel. Ik lees ook terug dat je je niet kon vinden in de berekening van deze kosten en dat de kwestie zodoende nog niet volledig is opgelost. Ik heb net het één en ander kortgesloten met de collega die de klacht in behandeling heeft. Er is vanochtend een brief naar je verstuurd met verdere instructies. Deze zul je morgen of overmorgen ontvangen! 

Badge

Bart bedankt voor je snelle reactie!

Ik wacht de brief af. 

 

Groeten Jorick

Reageer