Beantwoord

teveel betaalde toestel kosten

  • 18 June 2019
  • 4 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik ben al jaren mobiel klant bij KPN. Normaal verlengde ik elke 2 jaar zodra het kon, maar na mijn contract vanaf maart 2016 voor 2018 heb ik het gewoon laten doorlopen en pas afgelopen februari verlengd. Nu kom ik erachter dat ik al die tijd enorm veel voor het abonnement betaald heb en daar de toestelkosten bij zaten. Ik lees meerdere berichten dat daar geld voor terug gegeven wordt. Hoe zit dat precies?

Groetjes Christien
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 June 2019, 19:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Christien1991, Welkom hier! Wanneer je een contract hebt afgesloten met toestel en je laat het abonnement doorlopen na afloop contract, bestaat de kans dat je teveel hebt betaald dan nodig. Bij de oude abonnementen zitten toestelkosten onlosmakelijk verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Een abonnement uit de huidige linie heb je al. Ik kan uit laten zoeken hoeveel je al die tijd teveel hebt betaald voor je toestel. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zet ik je gegevens door naar de afdeling toestelkosten en zoeken zij binnen 5 werkdagen contact met je.
Bedankt voor de reactie, heb de gegevens toegevoegd!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Christien1991, Je gegevens heb ik doorgezet naar mijn collega's van de afdeling toestelkosten met het verzoek om uit te zoeken hoeveel je te veel hebt betaald. Wanneer ze dit weten, nemen ze contact met je op. ik verwacht dat je deze week/begin volgende week gebeld wordt. Stuur je hier nog even een berichtje als alles geregeld is? Wanneer je nog een vraag hebt, dan kun je hem hier ook stellen en reageer ik z.s.m. Voor nu wens ik je nog een fijne avond.
Bedankt voor de snelle service Marina! Ik laat het weten wanneer ik meer weet:)

Reageer