Beantwoord

Teveel betaalde toestelkosten

  • 11 January 2019
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste mensen van KPN.
Ook ik zit met hetzelfde probleem. Het toestel zou afbetaald zijn in augustus 2018, maar helaas betaal ik nog steeds de "afbetaling" van het toestel. Nadat ik telefonisch contact heb gehad met 1 van jullie medewerkers en die mij een link gaf die niet bestaat ben ik maar eens gaan googlen. Helaas lees ik dat ik niet de enige ben met dit probleem. Graag zie ik voor mijn probleem een passende oplossing.
Ik hoor graag van u.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 January 2019, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Marty62 . Welkom op het forum! Het is inderdaad niet de bedoeling om te veel te betalen voor het toestel. Ik zal het formulier voor je invullen en doorzetten naar de juiste afdeling binnen KPN. Zij zullen dan contact met jou opnemen en de mogelijkheden bespreken. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, klantnummer(s) en het mobiele nummer waar het om gaat? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zal ik het doorzetten. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje! Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402) of een chatten met één van mijn collega's.

Reageer