Beantwoord

Teveel betaalde toestelkosten

  • 16 July 2019
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, afgelopen zaterdag mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel erbij. Mijn abonnement bleek al een jaar verlopen te zijn, maar ik heb dat jaar nog wel voor mijn toestel betaald, dat al lang afbetaald was. Hoe krijg ik deze teveel betaalde kosten terug?
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 July 2019, 16:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Walhout Dat is inderdaad niet de bedoeling en goed dat je dit hier aangeeft. Bij onze wat oudere abonnementen kan dit inderdaad gebeuren. Bij je nieuwe abonnement zijn toestelkosten en abonnementskosten uit elkaar getrokken en zul je hier niet meer tegen aanlopen. Ik heb enkele gegevens van je nodig, zodat ik je contact kan brengen met een achterliggende afdeling die dit voor je op gaat lossen.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Walhout Ik zie dat ik geen reactie van je heb gekregen. Wellicht ben je al op een andere manier geholpen, maar als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag.
Goedemorgen,

Bedankt voor jullie reactie, inmiddels mijn gegevens ingevuld. Graag weer een reactie.

Gr
Reputatie 7
Badge +20
Dank, @Walhout Ik heb je verhaal doorgegeven aan een achterliggende afdeling. Binnen enkele dagen zal er telefonisch contact met je worden opgenomen om alles in orde te maken. Laat je weten als het is gelukt of als je nog vragen hebt?
Hallo, inmiddels via mail bevestiging ontvangen dat de teveel betaalde kosten worden teruggestort. Hiervoor dank!

Gr
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Walhout Goed om te horen! Dank je voor de terugkoppeling!

Reageer