Deze vraag zie ik meerdere keren terugkomen, maar het formulier waarover wordt gesproken vind ik nergens terug. Vandaag heb ik eindelijk mijn abonnement kunnen verlengen (nadat ik bijna anderhalf jaar lang geprobeerd heb op te lossen waarom ik geen sms ontving na de nummerverificatie, en waar jullie helpdesk me ook niet bij kon helpen). Nu kom ik er achter dat mijn de einddatum van mij huidige contract 19/07/2017 was. Sinds die tijd heb ik naar mijn idee onnodig toestel kosten betaald (inmiddels heb ik al twee jaar een nieuw toestel). Kunnen deze teveel betaalde kosten gecrediteerd worden?
Beste antwoord door Erik_
Ai, dat is onhandig, Rikx. Ik heb gekeken en de mail is het gevolg van een collega die opnieuw het formulier heeft ingevuld. Dit is de collega van zakelijk geweest die het consumentenformulier heeft ingevuld hiervoor. Blijkbaar was voor deze collega niet duidelijk dat het formulier alleen voor consumentenproducten is. Dan wil ik je eigenlijk aanraden om je te melden op het zakelijk forum van KPN. Dit is namelijk ook het consumentenforum, en hoewel we in veel gevallen prima kunnen helpen bij basis vragen over kleinzakelijke producten (zoals de jouwe), hebben we wel minder mogelijkheden qua systemen etc…
Nu kan ik je weer terugverwijzen naar de telefoon, maar dan heb je kans dat de collega die je dan spreekt net zo hard weer dat zelfde formulier invult. De collega's van het zakelijke forum hebben, net als wij hier, net even wat meer tijd om uit te zoeken hoe dit dan wel geregeld kan worden. Plus kun je daar ook een link plaatsen naar dit topic zodat voor hen gelijk duidelijk is wat er al gedaan is, en niet hielp.
Wat betreft de tenaamstelling, ik zie hier op dit moment alleen nog maar Rikxoort zonder v op alle plekken waar je naam en ik dit zou kunnen wijzigen. Laat dit dan ook nog een keer extra controleren door de collega's op het zakelijk forum, wellicht zien zij het nog op een andere plek en kunnen dat dan hopelijk aanpassen.