Beantwoord

teveel bundels besteld

  • 31 July 2021
  • 9 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb teveel bundels geactiveerd omdat ik die voor mijn dochter wilde gebruiken. We doen MB’s delen. Nu gaat vandaag mijn onbeperkt abonnement in en zit ik nog met twee bundels die nog van start moeten gaan. Kan ik dit oplossen? Grt anouk 

icon

Beste antwoord door Lisa 31 July 2021, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @AnoukvanGelder! Dat kan natuurlijk gebeuren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. Ik vergoed dan de onnodige bundels aan je :blush:

Hoor graag!

Ja ik heb het aangepast

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel!  Ik zie dat er nog één bundel actief is die niet verbruikt is, de rest is al wel verbruikt. Heb deze bundel aan je vergoed. Wellicht kun alvast wat extra MB's delen, want er zijn vrijwel geen MB's meer over. 

Je zou er voor kunnen kiezen om begin van de maand bijv. 5GB te delen i.p.v. meermaals 500MB. Dat scheelt MB's overmaken! :blush:

Als het goed is heb ik vanaf deze maand onbeperkt MB’s dus dan maakt het niet uit hoeveel ik deel, maar afgelopen maand was het te krap

 

Deze staan er bij mij nog in de wachtrij

En bij mijn dochter staan er 5 onder haar nummer, zijn die alle 5 al verbruikt? Haar nummer eindigt op 87

Reputatie 7
Badge +17

Het nummer dat eindigt op 87 heeft 4 bundels volledig opgebruikt. De bundels in de wachtrij heb je inderdaad niet meer nodig nu, dus ik vergoed die voor jouw nummer. 

Volgens mij zijn we dan weer bij:blush:

Super bedankt voor de service!