Ik ben al kei lang klant bij KPN, altijd tevreden over de dekking ed. Alleen valt mij het volgende tegen:
- Mijn huidige abonnement is al vanaf februari 2018 verlopen en ik betaal nog altijd toestelkosten. Ik heb dit al eens via een formulier netjes proberen af te handelen, maar dan wordt ik helaas afgescheept met een reactie dat dit niet het geval is: "Op basis van de door u aangeleverde informatie via kpn.com/toestelformulier, constateren wij dat u niet te veel toestelkosten hebt betaald voor uw Apple Iphone 6S 16GB, mobiel nummer xx en contractstartdatum 28-11-2015. In uw specifieke geval hebt u een korting ontvangen op uw toestel van €129,22."
- Als supervaste klant kan ik een verleng (sim-only) aanbod krijgen. Ik dacht: Kom maar door met dat aanbod! Blijkt dat dit hetzelfde is als wat nieuwe klanten betalen voor een gelijk abonnement. Dat is wel een beetje teleurstellend.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen en vervolgens graag nog een jaartje bijteken bij Sim-Only.
Houdoe en alvast bedankt!
Beste antwoord door Marina_
Hoi Evesteve, Welkom op het forum. Jammer dat je het gevoel hebt dat je wordt afgescheept. Zo te lezen hebben ze het wel uitgezocht, maar is de uitkomst niet helemaal zoals je had verwacht.
Het formulier kan ik nog eens voor je indienen, maar de kans dat hier iets anders uitkomt, schat ik klein in. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het formulier voor je in orde maken. Misschien is het handig dat ze hierover contact met je opnemen, om uit te leggen hoe het precies zit met jouw toestelkosten.
Daarnaast begrijp ik dat je een korting zou willen ontvangen, omdat je al langer klant bij ons bent. Dit kun je het beste bespreekbaar maken met de verkoopafdeling via 0800-0105 optie 1 of via de chat. Via het forum doen we namelijk geen verkoop, daardoor hebben we ook niet de mogelijkheid om kortingen te geven. Of ze dit bij de verkoopafdeling wel doen, durf ik je niet te zeggen. Bespreekbaar maken kan natuurlijk geen kwaad. Naar aanleiding van je bericht, snap ik dat dit niet de antwoorden zijn waar je op zit te wachten. Hopelijk wil je de kans nog bewaren en het gesprek aangaan met mijn collega's van de verkoopafdeling.
Bekijk origineel

Daarnaast begrijp ik dat je een korting zou willen ontvangen, omdat je al langer klant bij ons bent. Dit kun je het beste bespreekbaar maken met de verkoopafdeling via 0800-0105 optie 1 of via de chat. Via het forum doen we namelijk geen verkoop, daardoor hebben we ook niet de mogelijkheid om kortingen te geven. Of ze dit bij de verkoopafdeling wel doen, durf ik je niet te zeggen. Bespreekbaar maken kan natuurlijk geen kwaad. Naar aanleiding van je bericht, snap ik dat dit niet de antwoorden zijn waar je op zit te wachten. Hopelijk wil je de kans nog bewaren en het gesprek aangaan met mijn collega's van de verkoopafdeling.