Beantwoord

Tijdens contract bundel verlagen

  • 14 December 2019
  • 2 reacties
  • 3165 keer bekeken

Bij het zoeken naar een nieuw mobiel telefoonabonnement kom ik bij KPN het volgende ‘pluspunt’  tegen; Tijdens je contract kun je je abonnement 1 keer per 31 dagen omhoog en omlaag aanpassen na de eerste maand dat je klant bent.

 

Is het dan zo dat wanneer ik buiten Europa ga ik dus mijn internet/bel bundel kan verlagen naar het minimale waardoor ik die paar maanden minder betaal (aangezien in de bundel toch niet kan gebruiken)? 

 

Of is het zo dat ik mijn bundel alleen kan verlagen naar het bedrag waar ik op ben ingestapt? Want dan kan je dus feitelijk je abonnement niet verlagen, maar alleen aanpassen naar je oorspronkelijk bundel. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 December 2019, 11:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt binnen KPN Hussel altijd maandelijks verlagen naar het minimaal mogelijke. Bij de oude abonnementen kon je inderdaad niet verder verlagen dan waar je was ingestapt.  

 

Kan ik met KPN Hussel mijn abonnement omhoog of omlaag aanpassen?
Ja, je kunt één keer per maand je abonnement omhoog of omlaag aanpassen. Binnen jouw Hussel kun jij vrij bewegen. Op die manier heb je altijd een abonnement dat bij jou past.


Dus mocht je binnenkort kunnen verlengen, dan kan je voor KPN Hussel kiezen en heb je deze optie wel!

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ellenstut, welkom op het Forum en bedankt voor jouw vraag!

Bij de nieuwe KPN Hussel abonnement is het ook echt hoe het er staat: 'tijdens je contract kun je je abonnement 1 keer per 31 dagen omhoog en omlaag aanpassen na de eerste maand dat je klant bent'. 

Bij de wat oudere abonnementen geldt dat je niet lager kan dan het abonnement waarmee je bent ingestapt. Wel hoger, maar niet lager.

Dus mocht je daar oren naar hebben, dan is het inderdaad verstandig om even te kijken naar de mobiele Hussel producten en of er een abonnement is dat bij jou past!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan weet je me te vinden :blush:

Reageer