Beantwoord

Toestel aanschaffen

  • 29 December 2019
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb op dit moment een sim only abonnement en ik wil graag een toestel aanschaffen. Is dat mogelijk of moet ik wachten tot ik mijn abonnement moet verlengen?

icon

Beste antwoord door PeterG 29 December 2019, 19:33

Bekijk origineel

4 reacties

Je kunt een toestel gewoon kopen. Zonder afbetaling. Bij de fysieke winkels van o.a. KPN, Mediamarkt, BCC, onafhankelijke telefoonwinkel, etc.

Wil je met afbetaling dan kan dat alléén i.c.m. verlengen van abonnement. Dat kan al v.a. 4 maanden (120 dagen) voor de einddatum van je contract. Het nieuwe toestel krijg je gelijk mee. Ook je afbetaling gaat gelijk lopen. Dat kan dus vóór lopen op het nieuwe abonnement, want dát kan pas van start op de datum na je huidige einddatum.

Denk aan de BKR registratie. Die geldt voor een lening v.a. € 250.
Een lening van € 25 per maand scheelt al € 7.000 op een evt. hypotheek.
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/toestelfinanciering-mobiele-telefoon-per-1-mei-2017-432493

Reputatie 7
Badge +21

Hoi 

In aanvulling op het bericht van @PeterG 

Inmiddels zijn de regels veranderd. Het is onder voorwaarden mogelijk om al na 3 maanden van het lopende contract een sim-only (voortijdig) om te zetten naar een abonnement met toestel.

Kijk ook in dit topic  Sim-only naar Abonn. met toestel

Bel met KPN klantenservice 0800 0402 en overleg wat mogelijk is

Top! Bedankt voor de informatie!

Reputatie 7
Badge +17

@Hier stond een telefoonnummer Bedankt voor je bericht en welkom op ons Forum! @RBxx en @PeterG  hebben je al voorzien van het correcte antwoord. klasse heren! Fijne avond :smile:

Reageer