Beantwoord

Toestel afbetalen, daarna weer een nieuw toestel op afbetaling nemen?

  • 23 September 2020
  • 4 reacties
  • 966 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn toestel is beschadigd doordat deze op een steen is gevallen.

Nu heb ik een abonnement tot en met mei.

Mijn aflossing is nog 119 euro.

Kan ik dit bedrag aflossen en een nieuw toestel nemen bij het zelfde

abonnement.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 25 September 2020, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Meriva2011, goeie vraag dit! Ja dat kan! Nadat je de overige Toestelkosten in 1 keer hebt betaald, wordt je abonnement omgezet naar ‘Sim Only’. Daarna kun je weer opnieuw een toestel op afbetaling aanvragen.

Online kun je de vervroegde aflossing van je huidige toestel regelen: afbetalen toestel KPN
Met dit formulier kan je het openstaande bedrag in 1 keer aflossen. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met een iDEAL-link om direct het hele bedrag te betalen. Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. 

Let wel, je moet 1 maand Sim Only hebben, daarna kun je toestel op afbetaling aanvragen via de KPN winkel of klantenservice :) 

Reputatie 4
Badge +2

hallo.

 

ik heb nu een zelfde situatie. is dit nog mogelijk?

Reputatie 7
Badge +21

Nee @steffen1 , dat kan helaas niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd.

Alleen een ‘echt’ (vanaf het begin) sim-only kan na 3 maanden looptijd opengebroken worden, maar met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen) gaat dat niet meer. Zie het volgende topic:

Ook als je jouw toestel afkoopt  behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.

Reputatie 4
Badge +2

dat is erg lastig. ik heb een barst erin. nu wil ik een nieuwe telefoon via belsimpel.( wederom een oneplus) maar helaas.

wel jammer veel voordelen van kpn abbonoment vallen weg. de prijzen van telefoons met abbonoment waren eerst zeer gunstig dat is nu zeker niet meer zo. nu is deze mogelijkheid ook vervallen. ben benieuwd of er meer aankomt..