Vraag

Toestel afgelost maar is niet verwerkt

  • 25 September 2020
  • 19 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik heb door notaris Bakker & Neeve op 23 september jl toestel afgelost € 573,50 ivm hypotheek.op reknr  Deze betaling is niet verwerkt in jullie administratie. Betalingsbewijs kan ik niet sturen want jullie geven geen mailadres. Inmiddels al meerdere personen gesproken maar iedereen heeft het maar over protocol. Wat een service zeg!!!!

 

***

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en adresgegevens verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Bri1969, welkom op het forum! Heb je hier inmiddels al bericht over ontvangen?
Er kan even overheen gaan voordat alles verwerkt is. Heb je dit via www.kpn.com/aflossen gedaan? Dat is de snelste manier namelijk:
Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. 

Het is denk ik een onbekende betaling, de notaris heeft deze afgelost op een rekeningnummer die door kpn is doorgegeven. Deze is voldaan op 23 september jl dus graag kijken of er bij jullie een onbekende betaling is ontvangen van reknrNL90 ABNA 0451 0178 03 van Bakker & Neve notarissen.

Excuus 23 september 2019 bedoel ik natuurlijk

Reputatie 7
Badge +8

Dit is een openbaar forum let dus op met privé gegevens 

Bedoel je een betaling van een jaar geleden?

Ja klopt

Reputatie 7
Badge +8

Dan is het slim om na te gaan welk rekeningnummer ze hebben gebruikt dat is voor KPN ook makkelijker zoeken 

 

Over slimheid gesproken daarom moer ik al heel lang zeuren om een mailadres dan had ik zo de pdf kunnen mailen waarin het betalingsbewijs staat. Dat had pas slim geweest smdan had dit niet nodig geweest. Er is tel een reknr dgg nl83ingb0000325513 bedrag us € 573,50 aflossing krediet B Heineman gedaan op 23-09-19

Reputatie 7
Badge +8

Ik werk niet voor KPN hier reageren veel klanten en daarna pas de medewerkers 

 

Als de betaling op het juiste rekeningnummer was gedaan zou het prima verwerkt moeten zijn en ontvang je binnen enkele dagen daar bewijs van

Dus of dat bewijs is naar hun gestuurd en jij heb het niet gekregen of er is dus ergens wat fout gegaan

Maar dan is het wel handig om van hun te horen naar welke rekening het overgemaakt is dan kan KPN gerichter zoeken.

Ze krijgen niet 1 betaling maar vele meer natuurlijk.

Kpn is gebeld en toen is het genoemde reknr dgg dat bericht zie ik nu niet meer staan maar laat maar zitten want dut kost zoveel energie pffff

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Bri1969, als je wilt zoek ik even met je mee. Weet je zeker dat je vorig jaar bedoelde en niet een week geleden?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Het is 23 september 2019 afgelost door het banknr van notaris Bank en Neeve dus niet van mijn eigen reknr welke eindigt op 097 het reknr van notaris staat in eerder bericht. Ben jij nu wel echt van kpn want de vorige nl niet. Dat werkt dus niet!

nl83ingb0000325513 Is reknr notaris dus niet van mij welke eindigt op 097 bedrag is € 573,50 aflossing krediet B Heineman gedaan op 23-09-19

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Bri1969, Ik ben inderdaad van KPN!
Dit forum is bedoeld als plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Waar nodig zijn er medewerkers zoals ik aanwezig om dit aan te vullen.
Ik zie dat er in september vorig jaar inderdaad een toestel is afbetaald maar je hebt per 1-1-2020 ook weer een nieuwe, die nog niet afbetaald is.

Dat zou kunnen maar ik zie nergens het bedrag staan van die € 573 bij mijn betalingen en op beide toestellen betaal ik ook voor het toestel. Dat zou dan toch minder moeten zijn lijkt mij. Kun je een overzicht sturen van beide toestellen want ik kan niet verder kijken dan een jaar geleden. Zie wel op mijn factuur staan € 30 euro per maand en dat kloot dan niet dan moet er voor 1 toestel alleen sim only zijn. Dus niet voor beide rond de €70 euro per maand dat zou een dure hobby worden dan. Ik bel sowieso nooit alleen mailen of appen. Graag dit checken en mij een overzicht sturen waarbij de aflossing is verrekend.

Reputatie 7
Badge +20

ik stuur je even een privébericht @Bri1969 

ik heb nog even gecheckt maar ik betaal voor beide toestellen ong € 30 per maand dus ik heb de oudste afgelost ivm hypotheekaanvraag moest dit en is nooit het maandbedrag in mindering gebracht. Dus dat klopt al niet. Dan heb ik dus een aflossing gedaan zonder er voordeel van te hebben en dubbel betaalt nu.

Hierbij nogmaals het reknr wat er volgens jullie zou moeten zijn is toen tel dgg mailadres dan had ik zo de pdf kunnen mailen waarin het betalingsbewijs staat. Dat had pas slim geweest smdan had dit niet nodig geweest. Er is tel een reknr dgg nl83ingb0000325513 bedrag us € 573,50 aflossing krediet B Heineman gedaan op 23-09-19
 

nu graag een oplossing laat maar zien wat ik heb betaald incl de aflossing en wat ik nog moet betalen en anders ga ik hier werk van msken bij Radar dit is echt slecht. Ook de tv via jullie terugkijken is een groot drama niks doet het alleen maar foutmeldingen en intussen wel betalen. Erg slecht dit!!!

Badge +19

Heb je het privebericht wel gezien wat je van de medewerker hebt gehad?

Ja en wat moet ik daarmee jullie kunnen contact opnemen met de notaris want er is wel afgelost en ik wil daar een bevestiging van. Ben er klaar mee. Geen email adres geven dat kan toch niet ik heb zelf op financiële administratie gewerkt en dan vroegen wij juist om betalingsbewijs te mailen zodat evt onbekende betaling goed terecht komt. Maar jullie leven geloof ik in de middeleeuwen. Ik heb betaald dus nu graag bewijs wat ik heb betaald en wat ik nog verschuldigd zou zijn. Dat is het enige wat ik vraag. En ook graag een reactie op tv probleem van partner Jan van der Giessen. Deze staat ook al een poos open.