Beantwoord

Toestel geannuleerd, wanneer toestelkosten terug

  • 19 August 2019
  • 7 reacties
  • 216 keer bekeken

10 augustus 2019 heb ik een bestelling geplaatst op kpn.nl van €432,- door een aantal problemen moesten ze de bestelling annuleren in de kpn winkel! hier zijn ze 2 dagen mee bezig geweest! op 13-08 heb ik een mail gekregen dat de bestelling geanuleerd was. 14-08 ben ik naar de winkel geweest om de bestelling opnieuw te doen, dus heb ik nogmaals dit bedrag betaald! maar wanneer krijg ik de 432 euro terug die ik betaald heb voor de geanulleerde bestelling?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 August 2019, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Hallo @jeanique., met zulke bedragen kan ik me goed voorstellen dat je dat bedrag niet dubbel betaald wilt hebben! Heb je er inmiddels al meer over gehoord of is het bedrag teruggestort? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee. Ik zie nog geen gegevens op jouw forumprofiel staan, zou je daar jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kunnen invullen? Als je daarna laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik met je meekijken.
Bedankt voor uw reactie!
Ik heb verder nog niets gehoord en het bedrag is nog niet teruggestort!
Ik heb mijn gegevens ingevuld!
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens, ik ben daarmee meteen voor je gaan kijken. Ik zie beide orders staan, maar over het terugstorten zie ik niets staan. Dat betekent niet dat er niets loopt, geen zorgen, het is niet zichtbaar is het systeem waar ik kan kijken. Ik heb daarom navraag gedaan bij de specialist, zodra ik daar een antwoord op heb en meer weet laat ik het aan je weten!
Super! Bedankt!
Reputatie 7
Hoi @jeanique., hier ben ik weer. Ik heb een reactie gekregen van de specialist, hij heeft een vergoeding aangemaakt en dit zal je op je rekening zien verschijnen. Het kan ook zijn dat je het inmiddels al hebt gekregen 🙂
Bedankt!
Reputatie 7
Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂