Beantwoord

Toestel geleverd op verkeerd adres

  • 9 May 2021
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Toevallig zou mijn s21 vandaag geleverd worden, zij het niet bij een address dan die van mij.. .. Hoop dat ik geen 3maand moet wachten op een oplossing.. .. En hoop dat uw bestelling opgelost is.. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag gemaakt. 

icon

Beste antwoord door Artic_nl 11 May 2021, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Artic_nl, begrijp ik goed dat je een S21 besteld hebt, maar deze op een ander adres geleverd is? Heb je je toestel nu wel of niet in bezit? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. ordernummer? Dat laatste kan gewoon in de ‘persoonlijke opmerkingen’. Ik kijk graag met je mee. 

Heb inderdaad de s21 besteld, hij is niet in mijn bezit, aangezien hij ergens anders is afgeleverd, waar geen idee staat er niet bij 😜

Heb al melding telefonisch gedaan met kpn ze gaan het onderzoeken, evenals post nl..

Maar zal ff profiel bijwerken ✌️

Telefoon is terrecht, iemand van 4 blokken verder kwam hem langs brengen, nu bekijk ik de telefoon en heb hem in de handen en dacht neeehhhh, dus wil. Hem terug sturen, ik bellen met 1200, heel moeilijk verhaal, iig gemeld dat de telefoon terecht is, en dat ik hem terug wou sturen, verwijst hij me door naar de kpn winkel ivm corona 😣 zucht.. Dus morgen daar maar eens proberen haha.. 

Reputatie 7
Badge +30

Wat super dat het toestel toch terecht is! Wel heel gek dat ‘ie daar terecht gekomen is.. Ben je inmiddels bij de winkel langs geweest? Is je telefoon nu omgeruild? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 

Nee helaas moet ik werken haha, ik ga straks..ik laat het je weten ✌️ 

Door telefoon doorverwezen naar kpn winkel om toestel in te leveren, nemen ze niet aan moest via post nl, ik dus terug gestuurd, nog niets vernomen contract is wel verlengt dus kan nog geen nieuw toestel uitzoeken. We wachten maar weer af dan 🤔

Reputatie 7
Badge +30

Dat is gek! Ik had, naar aanleiding van jouw bericht nog even gecontroleerd, maar de winkel zou die inderdaad aan moeten nemen. In de regel is het terugsturen via PostNL met een paar dagen wel verwerkt gelukkig. Bewaar je verzendbewijs nog wel even totdat je bevestiging hebt dat het in orde is.