Beantwoord

Toestel geretourneerd, maar geen terugbetaling

  • 7 January 2021
  • 10 reacties
  • 915 keer bekeken

Foutief adres Bleiswijk

Exact hetzelfde meegemaakt en ik leg net de telefoon neer met Zeki, werknemer klantenservice KPN. Ik heb op 29 december 2020 een telefoon geretourneerd omdat deze beschadigd was bij binnenkomst en in samenspraak met de heer Han Lankhuizen van KPN deze retour laten zenden door PostNL naar Antwoordnummer 17008, 2501 VG te Den Haag. Blijkt bij Track & Trace PostNL dat deze is aangekomen op Postbus 135 te Bleiswijk. Dhr Zeki van KPN start nu een onderzoek en zal zorgen dat de betaling voor de telefoon gecrediteerd wordt of dat ik een nieuw toestel ontvang, dit gaat echter via de Backoffice. Een uiterst vriendelijk medewerker die hier energie in steekt voor mij. Wel bijzonder is dat ik geen email hieromtrent ontvang van KPN dat men hier mee bezig is. Ik moet nu 30 dagen afwachten. Wie weet overigens wat voor een bedrijf in Bleiswijk huist? Ik heb al wel de mondelinge toezegging van KPN dat alles wordt opgelost omdat wij hier als consument niets aan kunnen doen. Blijf er wel bij dat ik het vreemd vind dat ik geen mail met afspraken en voortgang KPN ontvang.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 22 January 2021, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Waarom hoor ik niets van KPN? Ik heb inmiddels 8 mensen op de klantenservice gesproken en mijn probleem uitgelegd. Inmiddels een factuur van € 532,00 maar geen telefoon. KPN, het fort, nergens kun je binnen komen of worden afspraken nagekomen. Wie helpt!!

Reputatie 7
Badge +17

Mijn excuses voor de late reactie, @DickVisscher. Je had jouw bericht als reactie onder een ander topic geplaatst. Ik had het bericht wel doorgenomen, maar zag hier enkel een mededeling in dat het om een foutief adres zou gaan. Ik had niet door dat jij onze hulp ook nodig had, sorry.

Je wacht dus nog steeds op terugbetaling van jouw geretourneerde toestel? Dit zou al in behandeling zijn bij onze Back Office, maar je hebt al een tijdje niets meer gehoord. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Probleem inmiddels opgelost en gisteren en nieuwe telefoon ontvangen. Ik wacht nog op de handreiking van KPN gezien alle ellende. Ik heb een bevestiging van de afdeling Klachten ontvangen via de mail waarin men aangeeft mij te zullen bellen, ik heb nog niet iets vernomen Denise. Ik doe jullie graag mijn verhaal via de telefoon of in een persoonlijk gesprek.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat je eindelijk een nieuw toestel hebt ontvangen! Ik zie dat er eergisteren een klacht is ingediend. Een van mijn collega's zal binnen vijf werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Ik stel voor om dit contact af te wachten.

Afwachten is wat wel geleerd heb Denise de afgelopen tijd. 6 collega’s van gesproken en gemiddeld 20 minuten in de wacht gestaan om vervolgens met een niet bevredigend antwoord te komen. Nu hoor ik dat ik gebeld wordt binnen 5 werkdagen. Ik heb eergisteren een mail ontvangen dat ik binnen 3 werkdagen gebeld zou worden. En zo gaat het maar door bij KPN. Ik wacht in spanning af.

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je het wachten beu bent. Ik had de tijd even ruimer genomen, maar als in de e-mail ‘binnen drie werkdagen’ staat, dan mag je dit aanhouden. De tijd die gegeven wordt in de e-mail klopt doorgaans wel. Mocht mijn collega je overigens een aantal keren niet te pakken krijgen, dan krijg je van ons een e-mail met een terugbelverzoek. Je krijgt dan een telefoonnummer met pincode dat je kunt bellen. 

Nog steeds niets vernomen 😬

Reputatie 7
Badge +16

Hi @DickVisscher! Denise is er nu niet, dus ik neem het van haar over. Ik heb een collega van de afdeling Klantenreacties gevraagd om contact met jou op te nemen en heb begrepen dat jullie telefonisch contact met elkaar gehad hebben. Is alles naar tevredenheid afgerond? 

Zeker! Mij is alleen nog onduidelijk waarom de “jongens en de meisjes” van de Klantenservice zo weinig inzicht in dossiers hebben. Daar hebben jullie nog een slag te maken alsmede de klantvriendelijkheid aan de voorkant bij deze en gene. Afijn, we blijven klant bij KPN 

Reputatie 7
Badge +16

Dank voor jouw terugkoppeling: fijn om te horen! Jouw feedback nemen we zeker intern mee, altijd oor en ruimte naar/voor verbeteringen. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten!