Foutief adres Bleiswijk
Exact hetzelfde meegemaakt en ik leg net de telefoon neer met Zeki, werknemer klantenservice KPN. Ik heb op 29 december 2020 een telefoon geretourneerd omdat deze beschadigd was bij binnenkomst en in samenspraak met de heer Han Lankhuizen van KPN deze retour laten zenden door PostNL naar Antwoordnummer 17008, 2501 VG te Den Haag. Blijkt bij Track & Trace PostNL dat deze is aangekomen op Postbus 135 te Bleiswijk. Dhr Zeki van KPN start nu een onderzoek en zal zorgen dat de betaling voor de telefoon gecrediteerd wordt of dat ik een nieuw toestel ontvang, dit gaat echter via de Backoffice. Een uiterst vriendelijk medewerker die hier energie in steekt voor mij. Wel bijzonder is dat ik geen email hieromtrent ontvang van KPN dat men hier mee bezig is. Ik moet nu 30 dagen afwachten. Wie weet overigens wat voor een bedrijf in Bleiswijk huist? Ik heb al wel de mondelinge toezegging van KPN dat alles wordt opgelost omdat wij hier als consument niets aan kunnen doen. Blijf er wel bij dat ik het vreemd vind dat ik geen mail met afspraken en voortgang KPN ontvang.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel