Toestel kapot

  • 4 januari 2016
  • 24 reacties
  • 1331 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb het volgende.

Ik heb bij jullie een abbonement met een iphone 6.

Nu is mijn telefoon kapot en ik heb hem al bij jullie winkel

gebracht.

Mijn telefoon wordt niet gemaakt en jullie hebben het gegooid op vochtschade of dat hij door derden is geopend etc. Nu heb ik mijn telefoon gebracht naar een andere telefoon zaak voor een 

second opinion en nu blijkt dat mijn telefoon helemaal geen vochtschade heeft.

Nu kan ik lang door gaan maar uiteindelijk vinden jullie toch wel en of ander smoes om de reparatie buiten het garantie te laten vallen.

Nu heb ik nog aan 10 maanden abbonement die moet ik nu betalen zonder telefoon.

Kan ik mijn contract beeeindigen? want 10 maanden betalen zonder dat ik er gebruik van kan maken is te gek voor woorden.

Mijn abbo kan ik pas april verlengen  zit ik alsnog 4 maanden zonder telefoon maar wel elke maand betalen.

Ik weet nu niet wat ik moet doen graag een oplossing!

Gr

M. Hamdard

Morsal Hamdard


24 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Probeer KPN eens te bellen met het probleem en laat het nog een keer opsturen als je er zeker van bent dat het geen vochtschade is.

Je kan je abonnement niet eerder stopzetten dan de datum dat je abonnement afloopt.

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum. Dat is een hele lastige situatie zeg. Heb je de foto's opgevraagd? Vaak is hierop goed te zien dat het om vochtschade gaat. 

Je garantie vervalt zodra je je toestel laat openmaken door een derde partij. Je geeft aan dat je naar een andere telefoonzaak bent geweest voor een second opinion. Doordat je de second opinion niet bij ons hebt laten doen, maar bij iemand anders, kunnen wij je geen garantie meer geven op je toestel. Ik begrijp dat dit geen leuke boodschap is, maar meer kan ik er helaas niet van maken.

Is je toestel bij de second opinion wel gemaakt? Van je abonnement kun je gewoon gebruik blijven maken. Mocht je toestel niet gemaakt zijn bij de second opinion, dan hoop ik dat je een toestel van iemand in je omgeving kunt lenen. Als je een nieuwe simkaart nodig hebt voor een ander toestel, dan kan ik je die gratis toesturen. 

Bij jullie was niet veel te doen!

Ik kreeg alleen maar ja helaas we kunnen niets voor je doen het is vochtschade!

En JULLIE eigen collega in winkel gaf mij advies dat ik voor een second opinion moest gaan

mocht ik er niet mee eens zijn dat het vocht schade is.

Wat heeft het nut om bij jullie second opnion te doen als jullie het toch weer naar zelfde reparateur brengen

en die weer met zelfde smoesje aankomt vocht schade.

Wat is dit voor rare reactie telefoon lenen van iemand in je omgeving. Dat noem ik geen oplossing!

Ik neem bij jullie een abbonment gaat mijn toestel kapot zoeken jullie wel en of ander reden

om reparatie buiten garantie te laten vallen zodat jullie het niet hoeven te repareren lekker slim!

annedijkstra2 schreef op 4 jan '16 om 17:53uProbeer KPN eens te bellen met het probleem en laat het nog een keer opsturen als je er zeker van bent dat het geen vochtschade is.

Je kan je abonnement niet eerder stopzetten dan de datum dat je abonnement afloopt.

 
Ik krijg weer zelfde verhaaltje te horen. Hun komen met het is vochtschade wij repareren niet ik breng hem naar iemand anders

en die bewijst dat het geen vochtschade is en nu zeggen ze je hebt second opnion bij een derde wij doen niks meer!

Kan je niet veel doen dan kijken welke juridische stappen je kan nemen!

Reputatie 7
Badge +11

Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:21u


annedijkstra2 schreef op 4 jan '16 om 17:53u

Probeer KPN eens te bellen met het probleem en laat het nog een keer opsturen als je er zeker van bent dat het geen vochtschade is.

Je kan je abonnement niet eerder stopzetten dan de datum dat je abonnement afloopt.

 


Ik krijg weer zelfde verhaaltje te horen. Hun komen met het is vochtschade wij repareren niet ik breng hem naar iemand anders

en die bewijst dat het geen vochtschade is en nu zeggen ze je hebt second opnion bij een derde wij doen niks meer!

Kan je niet veel doen dan kijken welke juridische stappen je kan nemen!

 


Nou het is heel simpel:

- Heeft een ander bedrijf je telefoon geopend zonder dat dat bedrijf daarvoor bevoegd is? Garantie verlopen

- Toestel nat geweest? Garantie verlopen.

KPN ruikt niet via de telefoon dat je toestel waterschade heeft. Daarvoor moet je toestel daarwerkelijk open zijn geweest. Is dat gebeurd door KPN? Zo nee, dat lijkt me dan sterk dat KPN zegt dat je toestel waterschade heeft.

Tja, nogmaals, een toestel mag niet zomaar geopend worden. Dan vervalt simpelweg je garantie.

Dit is een bedrijf waar ik goede ervaringen mee heb na een 'vervallen garantie'-kwestie. 

Dus als mijn scherm gebroken is moet ik hem zo laten en niet repareren omdat anders garantie vervalt bij KPN.

En scherm heb ik gewoon in een telefoon winkel laten maken die gespecialiseerd is in vervangen van gebroken lcd's van iphones!

En niet bij de bakker!

Hoe kan er vochtschade komen als toestel niet nat is geweest. Volgens mij is me iphone dan stiekem even gaan zwemmen zonder dat ik het wist..

Dit is een bedrijf waar ik geen goede ervaringen heb !

Reputatie 7
Badge +11

Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43u

Dus als mijn scherm gebroken is moet ik hem zo laten en niet repareren omdat anders garantie vervalt bij KPN.

 


Klopt, je moet je toestel laten repareren bij degene waar je het gekocht hebt.


Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43u


En scherm heb ik gewoon in een telefoon winkel laten maken die gespecialiseerd is in vervangen van gebroken lcd's van iphones!

En niet bij de bakker!

 


Ja, maar zodra die geen contracten heeft met KPN, of de fabrikant, vervalt je garantie. Bijvoorbeeld Dynafix en Teleplan kunnen zoiets onder garantie repareren


Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43u


Hoe kan er vochtschade komen als toestel niet nat is geweest. Volgens mij is me iphone dan stiekem even gaan zwemmen zonder dat ik het wist..

 


Nogmaals mijn vraag: Heeft KPN dan wel hun reparatiedienst fysiek naar je toestel gekeken of is dit in de winkel met de losse pols bepaald?


Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43u


 Dit is een bedrijf waar ik geen goede ervaringen heb !

 


Tsja, ik ben ook maar een klant, moet daar nou zo cynisch over gedaan worden als ik een alternatief voor je verzin?

Heb je Apple al gebeld op 0800 0201581? Die kunnen je toestel ook gratis repareren, maar dan moet het toestel niet door derden zijn open gemaakt of zijn gerepareerd en je toestel moet binnen de garantietermijn vallen.

annedijkstra2 schreef op 5 jan '16 om 15:48uMorsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43uDus als mijn scherm gebroken is moet ik hem zo laten en niet repareren omdat anders garantie vervalt bij KPN.

 Klopt, je moet je toestel laten repareren bij degene waar je het gekocht hebt.

Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43uEn scherm heb ik gewoon in een telefoon winkel laten maken die gespecialiseerd is in vervangen van gebroken lcd's van iphones!

En niet bij de bakker!

 Ja, maar zodra die geen contracten heeft met KPN, of de fabrikant, vervalt je garantie. Bijvoorbeeld Dynafix en Teleplan kunnen zoiets onder garantie repareren

Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43uHoe kan er vochtschade komen als toestel niet nat is geweest. Volgens mij is me iphone dan stiekem even gaan zwemmen zonder dat ik het wist..

 Nogmaals mijn vraag: Heeft KPN dan wel hun reparatiedienst fysiek naar je toestel gekeken of is dit in de winkel met de losse pols bepaald?

Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 15:43u Dit is een bedrijf waar ik geen goede ervaringen heb !

 Tsja, ik ben ook maar een klant, moet daar nou zo cynisch over gedaan worden als ik een alternatief voor je verzin?

Heb je Apple al gebeld op 0800 0201581? Die kunnen je toestel ook gratis repareren, maar dan moet het toestel niet door derden zijn open gemaakt of zijn gerepareerd en je toestel moet binnen de garantietermijn vallen.

 
Ik ben ermee naar KPN in Nijmegen geweest en die zeiden dat ze niks voor mij konden betekenen en dat ik scherm zelf ergens moest laten repareren. Omdat gebroken scherm natuurlijk niet onder garantie valt. Waar ik het heb laten repareren werd door hun voorgesteld. 

Mijn toestel is niet nat geweest hij is uitgevallen en vervolgens wouw die niet meer aan.

En dat het perse bij teleplan of dynafix moest is niet aan mij verteld.

Als ik bel wordt ik doorverwezen naar winkel ga ik langs wordt ik weer doorverwezen naar de klantenservice.

Enige wat ik krijg is ja wachten tot april zodat ik het kan verlengen, maar na deze nare ervaring weet ik niet of

ik nog wel wil blijven bij KPN.

Ik heb ze nog zelfs voorgesteld of ik niet bedrag van jan/feb/maart/april in een keer kan betalen zodat ik toch eerder kan verlengen

dat was ook al geen optie. ( omdat ze qua reparatie toch niks meer 'kunnen' doen voor mij)

Enige wat ik krijg is betaal maar tot einde abbonement we kunnen niks doen.

Voorheen was mijn abbonement bij Hi het is vervolgens KPN geworden.

Ik ben 4 jaar klant geweest bij Hi nooit deze problemen mee gehad!

Reputatie 7
Badge +11

Morsal1993 schreef op 5 jan '16 om 16:14u

Ik ben ermee naar KPN in Nijmegen geweest en die zeiden dat ze niks voor mij konden betekenen en dat ik scherm zelf ergens moest laten repareren. Omdat gebroken scherm natuurlijk niet onder garantie valt. Waar ik het heb laten repareren werd door hun voorgesteld. 

Mijn toestel is niet nat geweest hij is uitgevallen en vervolgens wouw die niet meer aan.

En dat het perse bij teleplan of dynafix moest is niet aan mij verteld.

Als ik bel wordt ik doorverwezen naar winkel ga ik langs wordt ik weer doorverwezen naar de klantenservice.

Enige wat ik krijg is ja wachten tot april zodat ik het kan verlengen, maar na deze nare ervaring weet ik niet of

ik nog wel wil blijven bij KPN.

Ik heb ze nog zelfs voorgesteld of ik niet bedrag van jan/feb/maart/april in een keer kan betalen zodat ik toch eerder kan verlengen

dat was ook al geen optie. ( omdat ze qua reparatie toch niks meer 'kunnen' doen voor mij)

Enige wat ik krijg is betaal maar tot einde abbonement we kunnen niks doen.

Voorheen was mijn abbonement bij Hi het is vervolgens KPN geworden.

Ik ben 4 jaar klant geweest bij Hi nooit deze problemen mee gehad!

 


Dat klopt, een gebroken scherm valt niet onder de garantie. Dat betekent echter niet dat ze het niet voor je kunnen repareren, dat is altijd mogelijk. Hier worden dan alleen kosten in rekening gebracht.

Nu heb je je scherm bij een onbekende partij laten repareren, vervolgens doet je telefoon het niet meer. Ook al komt het niet door waterschade, misschien komt het wel door het vervangen van het scherm? Misschien is je toestel al verder beschadigd toen je scherm kapot is gegaan?

Het is meer dan logisch dat KPN je nu geen garantie meer kan geven omdat je een toestel bij een andere partij hebt laten repareren. Daar ben ik het (niet om jou te pesten) mee eens. 

Ik ben het ook met jou eens dat KPN een raar advies heeft gegeven met betrekking tot het repareren van je scherm. Naar mijn mening moest die reparatie bij hun uitgevoerd worden op kosten van jou. Dat is immers logisch; het scherm gaat niet spontaan barsten.

Als conclusie kan ik dan helaas trekken dat toch een externe partij je toestel gerepareerd heeft en dus de officiele kanalen daar geen garantie meer op kunnen verstrekken.

Als je vindt dat je het daar niet mee eens bent en dat je weg wilt van KPN kan ik je natuurlijk niet tegenhouden. Ik snap dat het heel vervelend is, maar zo werken die garanties nou eenmaal.

annedijkstra2 schreef op 5 jan '16 om 19:05uMorsal1993 schreef op 5 jan '16 om 16:14uIk ben ermee naar KPN in Nijmegen geweest en die zeiden dat ze niks voor mij konden betekenen en dat ik scherm zelf ergens moest laten repareren. Omdat gebroken scherm natuurlijk niet onder garantie valt. Waar ik het heb laten repareren werd door hun voorgesteld. 

Mijn toestel is niet nat geweest hij is uitgevallen en vervolgens wouw die niet meer aan.

En dat het perse bij teleplan of dynafix moest is niet aan mij verteld.

Als ik bel wordt ik doorverwezen naar winkel ga ik langs wordt ik weer doorverwezen naar de klantenservice.

Enige wat ik krijg is ja wachten tot april zodat ik het kan verlengen, maar na deze nare ervaring weet ik niet of

ik nog wel wil blijven bij KPN.

Ik heb ze nog zelfs voorgesteld of ik niet bedrag van jan/feb/maart/april in een keer kan betalen zodat ik toch eerder kan verlengen

dat was ook al geen optie. ( omdat ze qua reparatie toch niks meer 'kunnen' doen voor mij)

Enige wat ik krijg is betaal maar tot einde abbonement we kunnen niks doen.

Voorheen was mijn abbonement bij Hi het is vervolgens KPN geworden.

Ik ben 4 jaar klant geweest bij Hi nooit deze problemen mee gehad!

 Dat klopt, een gebroken scherm valt niet onder de garantie. Dat betekent echter niet dat ze het niet voor je kunnen repareren, dat is altijd mogelijk. Hier worden dan alleen kosten in rekening gebracht.

Nu heb je je scherm bij een onbekende partij laten repareren, vervolgens doet je telefoon het niet meer. Ook al komt het niet door waterschade, misschien komt het wel door het vervangen van het scherm? Misschien is je toestel al verder beschadigd toen je scherm kapot is gegaan?

Het is meer dan logisch dat KPN je nu geen garantie meer kan geven omdat je een toestel bij een andere partij hebt laten repareren. Daar ben ik het (niet om jou te pesten) mee eens. 

Ik ben het ook met jou eens dat KPN een raar advies heeft gegeven met betrekking tot het repareren van je scherm. Naar mijn mening moest die reparatie bij hun uitgevoerd worden op kosten van jou. Dat is immers logisch; het scherm gaat niet spontaan barsten.

Als conclusie kan ik dan helaas trekken dat toch een externe partij je toestel gerepareerd heeft en dus de officiele kanalen daar geen garantie meer op kunnen verstrekken.

Als je vindt dat je het daar niet mee eens bent en dat je weg wilt van KPN kan ik je natuurlijk niet tegenhouden. Ik snap dat het heel vervelend is, maar zo werken die garanties nou eenmaal.

 
Ik denk als jij in mijn plaats was niet 400 euro een schermpje gaat laten maken als je precies hetzelfde reparatie voor minder dan de helft gewoon bij een telefoon winkel kunt laten maken die er in gespecialiseerd is.

En scherm heb ik al meer als jaar geleden laten maken dat ligt los van waarom mijn toestel het niet meer doet.

En ik heb hem nou terug het is helemaal geen vochtschade en het heeft ook niks met nieuwe scherm te maken.

Het is iets met het software van de telefoon. Nu wil ik wel zien wat ze te zeggen hebben. Volgens mij zit de volk van Teleplan

achter een bureautje uit hun neus te vreten, want waarvoor ze 'gespecialiseerd' zijn doen ze niet echt.

En al krijg ik mijn gelijk KPN zal altijd wel een smoes vinden om er onder uit te komen!

Conclusie ik ga het juridische aanpakken en hierna nooit meer voor mij KPN!:D

Reputatie 7
Badge +11
Hoe vaak moet ik nog herhalen wat ik heb gezegd? Je warranty seal in je telefoon is gebroken. Je hebt dus geen garantie meer op je toestel. Dit heeft  ook al gezegd.

En om nog antwoord te geven op je vraag: nee, ik geef geen 400 euro aan een nieuw scherm uit, dus breng ik mijn toestel dan ook naar een andere partij. Maar ik besef dan wel dat mijn garantie niet meer geldt. 

Je moet vooral ''juridische stappen'' nemen, maar je hebt echt geen poot om op te staan met een gebroken warranty seal sticker. 

Wat je ook vervangt zelf of iemand anders, je garantie vervalt. 

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Een poos terug had ik een soort gelijk iets met de garantie van LG, doordat ik voorheen elke dag met m'n telefoon fietste heeft die al wat regenbuien doorstaan en viel de reparatie van het scherm niet onder de garantie, omdat de telefoon "waterschade" had.
(Uiteindelijk gewoon m'n creditcard maatschappij gebeld en heb ik zelf het scherm vervangen)

Maar, fabrikanten zijn hier bijna altijd heel streng in. Bijna elke telefoon heeft tegenwoordig kleine stickertjes aan de binnenkant die van kleur veranderen zodra je een beetje vochtig worden. (Meestal wit, worden roze)

Wat betreft "derden". Bij de meeste telefoons zit er een stickertje over enkele schroefjes heen. Zodra daar een schroevendraaier in heeft gezeten is het schroefje druk en is er dus poging tot openen gedaan.
Ik kan dan best begrijpen dat de fabrikant zegt "dit repareren we niet onder de garantie", want wie weet wat er allemaal met de telefoon gebeurt is op dat moment.

Wel hoop ik dat je snapt dat je niet zomaar je contract kan beëindigen. Je hebt een telefoon "gekregen" die je per maand aflost, en als KPN je nu zou laten ontbinden, hebben ze een halve telefoon gratis weggegeven.

Ik wens je veel succes met juridische stappen. En als je toch overstapt, laat je ons dan weten hoe het daar zit qua reparaties, zodra die nodig zijn?

Robin
Reputatie 3
Badge +2
Als ik het goed begrijp is dit de historische volgorde:

Scherm stuk, primafoonmedewerker zegt kost 400, maar als je het daar en daar laat doen is het goedkoper.

>>>(Is toen vermeld dat je garantie verviel?)

Klant laat scherm vervangen door externe reparateur.

Vervolgens valt het toestel zomaar uit, kpn reparatieservice weigert garantie omdat primafoonmedewerker klant eerder heeft doorgestuurd naar een externe reparateur.

Het begint met een vlaggeschip (bij kpn toch al geen koopje) dat onverzekerd rond vaart...
(met een schadeverzekering had je in twee jaar tijd drie keer je scherm kunnen breken en dan "winst gemaakt" t.o.v drie schermen bij de externe reparateur)

Tip: Toestellen met (willekeurig) abo (én verzekering) zijn goedkoper bij belwinkels.

Tip: Koop geen (recent) vlaggenschip (maar dat is persoonlijk-hier een vlaggenschip van alcatel van 175 euro en ruim twee jaar oud-)

Wellicht dat kpn in het kader van de zorgplicht en/of de service gedreven organisatie met betere voorlichting kan komen over risico's (van vlaggenschepen) en hoe deze te beperken.

Of het specifiek aan de toestel-lease-constructie ligt weet ik niet, maar bij Hi waren leasetoestellen standaard al soortvan verzekerd.
Toch een soort vangnet.
Leve de lease-constructie!:D

annedijkstra2 schreef op 5 jan '16 om 21:30uHoe vaak moet ik nog herhalen wat ik heb gezegd? Je warranty seal in je telefoon is gebroken. Je hebt dus geen garantie meer op je toestel. Dit heeft @Cindy_ ook al gezegd.

En om nog antwoord te geven op je vraag: nee, ik geef geen 400 euro aan een nieuw scherm uit, dus breng ik mijn toestel dan ook naar een andere partij. Maar ik besef dan wel dat mijn garantie niet meer geldt. 

Je moet vooral ''juridische stappen'' nemen, maar je hebt echt geen poot om op te staan met een gebroken warranty seal sticker. 

Wat je ook vervangt zelf of iemand anders, je garantie vervalt. 

 
Hahaha dat zie ik zelf wel.

Jij trekt je hier meer aan dan ik.

Het is mijn telefoon niet die van jouw hahaha.

panbrood1 schreef op 6 jan '16 om 04:47uAls ik het goed begrijp is dit de historische volgorde:

Scherm stuk, primafoonmedewerker zegt kost 400, maar als je het daar en daar laat doen is het goedkoper.

>>>(Is toen vermeld dat je garantie verviel?)

Klant laat scherm vervangen door externe reparateur.

Vervolgens valt het toestel zomaar uit, kpn reparatieservice weigert garantie omdat primafoonmedewerker klant eerder heeft doorgestuurd naar een externe reparateur.

Het begint met een vlaggeschip (bij kpn toch al geen koopje) dat onverzekerd rond vaart...
(met een schadeverzekering had je in twee jaar tijd drie keer je scherm kunnen breken en dan "winst gemaakt" t.o.v drie schermen bij de externe reparateur)

Tip: Toestellen met (willekeurig) abo (én verzekering) zijn goedkoper bij belwinkels.

Tip: Koop geen (recent) vlaggenschip (maar dat is persoonlijk-hier een vlaggenschip van alcatel van 175 euro en ruim twee jaar oud-)

Wellicht dat kpn in het kader van de zorgplicht en/of de service gedreven organisatie met betere voorlichting kan komen over risico's (van vlaggenschepen) en hoe deze te beperken.

Of het specifiek aan de toestel-lease-constructie ligt weet ik niet, maar bij Hi waren leasetoestellen standaard al soortvan verzekerd.
Toch een soort vangnet.
Leve de lease-constructie!Smiley Erg vrolijk

 
Nee er is mij niks verteld dat mijn garantie zou vervallen als ik hem bij een externe reparateur zou laten maken.

KPN en hun klantenservice waardeloos.

Ze hebben mijn contract niet eens meer. Heb ervoor eerst half uur aan de lijn gezeten en nog eens uur in de winkel. 

Achja voor mijn geen kpn meer.

RobinFlikkema schreef op 5 jan '16 om 21:48uHoi,

Een poos terug had ik een soort gelijk iets met de garantie van LG, doordat ik voorheen elke dag met m'n telefoon fietste heeft die al wat regenbuien doorstaan en viel de reparatie van het scherm niet onder de garantie, omdat de telefoon "waterschade" had.
(Uiteindelijk gewoon m'n creditcard maatschappij gebeld en heb ik zelf het scherm vervangen)

Maar, fabrikanten zijn hier bijna altijd heel streng in. Bijna elke telefoon heeft tegenwoordig kleine stickertjes aan de binnenkant die van kleur veranderen zodra je een beetje vochtig worden. (Meestal wit, worden roze)

Wat betreft "derden". Bij de meeste telefoons zit er een stickertje over enkele schroefjes heen. Zodra daar een schroevendraaier in heeft gezeten is het schroefje druk en is er dus poging tot openen gedaan.
Ik kan dan best begrijpen dat de fabrikant zegt "dit repareren we niet onder de garantie", want wie weet wat er allemaal met de telefoon gebeurt is op dat moment.

Wel hoop ik dat je snapt dat je niet zomaar je contract kan beëindigen. Je hebt een telefoon "gekregen" die je per maand aflost, en als KPN je nu zou laten ontbinden, hebben ze een halve telefoon gratis weggegeven.

Ik wens je veel succes met juridische stappen. En als je toch overstapt, laat je ons dan weten hoe het daar zit qua reparaties, zodra die nodig zijn?

Robin 
Beste Robin,

Bedankt voor je reactie.

Ik vind het gewoon waardeloos hoe hun service is.

Als ze mij hadden verteld dat als ik mijn scherm elders zou laten maken mijn garantie verviel dan

had ik dat niet gedaan.

En dat mijn telefoon niet wordt gerepareerd eerst was hun reden vochtschade daarna kwam opeens geopend door derden.

Vervolgens ga ik niet akkoord met wat ze zeggen, wordt er mij verteld dat ik voor een second opinion moet gaan en weer niet

dat het perse bij hun moet.

En nu heb ik bewijs dat het niet om waterschade gaat en het met software te maken heeft wordt ik niet geholpen, omdat

ik second opinion elders hebben laten doen.

Conclusie KPN is gewoon waardeloos. Ze zullen altijd wel een smoes vinden om gewoon onder uit te komen.

En ze hebben ook nog eens mijn contract niet meer. Ik weet niet wat ze daar bij KPN doen maar het is alles behalve hun werk.

Ik geef ze nog een oplossing dat ik gewoon 4 maanden tot april in eens betaal en dat ik dan gewoon nu kan verlengen zodat ik

toch wel een telefoon heb krijg ik als antwoord helaas dat doen wij niet.

Morsal

Reputatie 7
Badge +11
KPN heeft een waardeloze klantenservice omdat jij een toestel aanbiedt waarvan de garantie verlopen is en jij wil dat KPN dat gratis repareert.

Volgens mij kan je in bovenstaande zinnen net zo goed 'KPN' vervangen door een andere maatschappij, wordt het echt niet anders van 😉

annedijkstra2 schreef op 6 jan '16 om 10:21u
KPN heeft een waardeloze klantenservice omdat jij een toestel aanbiedt waarvan de garantie verlopen is en jij wil dat KPN dat gratis repareert.

Volgens mij kan je in bovenstaande zinnen net zo goed 'KPN' vervangen door een andere maatschappij, wordt het echt niet anders van Smiley Knipoog
 


Volgens mij moet jij je niet zo laten meeslepen met mijn probleem hahaha.

Jij houdt je meer bezig dan KPN zelf hahahah.

Ik krijg mijn gelijk en ik weet al hoe dus maak jij je maar geen zorgen om ga lekker iets nuttigs doen( als je tenminste iets nuttigs te doen hebt)

Reputatie 7
Badge +24
; Robin en Anne helpen ons fantastisch mee hier op het forum :). Het standpunt vanuit KPN verandert niet ten aanzien van de reparatie. 

Je bericht laatste bericht heb ik bewerkt in verband met onze huisregels. 

Cindy_ schreef op 6 jan '16 om 10:43u@Morsal1993; Robin en Anne helpen ons fantastisch mee hier op het forum Smiley Vrolijk. Het standpunt vanuit KPN verandert niet ten aanzien van de reparatie. 

Je bericht laatste bericht heb ik bewerkt in verband met onze huisregels. 

 
Robin heb ik niks tegen ik vond zijn reactie nuttig.

Anne die moet zich gewoon niet zo laten meeslepen met mijn probleem en niet zo bemoeien.

Ze is zeer irritant bezig. Gewoon niet teveel bemoeien 1 reactie was voldoende ;)

Reputatie 7
Badge +11

Morsal1993 schreef op 6 jan '16 om 10:47u


Cindy_ schreef op 6 jan '16 om 10:43u

@Morsal1993; Robin en Anne helpen ons fantastisch mee hier op het forum Smiley Vrolijk. Het standpunt vanuit KPN verandert niet ten aanzien van de reparatie. 

Je bericht laatste bericht heb ik bewerkt in verband met onze huisregels. 

 


Robin heb ik niks tegen ik vond zijn reactie nuttig.

Anne die moet zich gewoon niet zo laten meeslepen met mijn probleem en niet zo bemoeien.

Ze is zeer irritant bezig. Gewoon niet teveel bemoeien 1 reactie was voldoende Smiley Knipoog

 


Ik ben geen 'zij', en ten tweede ben ik hier om mensen antwoord te geven, waarom zou ik jou dan overslaan omdat jij blijkbaar mijn advies niet accepteert en me vervolgens uitscheldt. Verder ga ik hier niet meer op in, volgens mij is het antwoord al wel 6 keer gegeven.

annedijkstra2 schreef op 6 jan '16 om 10:57uMorsal1993 schreef op 6 jan '16 om 10:47uCindy_ schreef op 6 jan '16 om 10:43u@Morsal1993; Robin en Anne helpen ons fantastisch mee hier op het forum Smiley Vrolijk. Het standpunt vanuit KPN verandert niet ten aanzien van de reparatie. 

Je bericht laatste bericht heb ik bewerkt in verband met onze huisregels. 

 Robin heb ik niks tegen ik vond zijn reactie nuttig.

Anne die moet zich gewoon niet zo laten meeslepen met mijn probleem en niet zo bemoeien.

Ze is zeer irritant bezig. Gewoon niet teveel bemoeien 1 reactie was voldoende Smiley Knipoog

 Ik ben geen 'zij', en ten tweede ben ik hier om mensen antwoord te geven, waarom zou ik jou dan overslaan omdat jij blijkbaar mijn advies niet accepteert en me vervolgens uitscheldt. Verder ga ik hier niet meer op in, volgens mij is het antwoord al wel 6 keer gegeven.

 
Hahah blijkbaar heeft mijn verhaal je wel echt gepakt dat je 6 keer antwoord geeft.

1 reactie was genoeg.

En ik scheld je helemaal niet uit. Ik zeg dat ik je irritant vind en dat je irritant bezig bent.

Mijn excuus als jij dat 'uitschelden' vind;P

Reputatie 7
Badge +24
Zullen we iedereen in z'n waarde laten?  We hebben huisregels. Liever hebben we ze niet, maar ze zijn in sommige gevallen nodig 😉

Cindy_ schreef op 6 jan '16 om 11:13uZullen we iedereen in z'n waarde laten?  We hebben huisregels. Liever hebben we ze niet, maar ze zijn in sommige gevallen nodig Smiley Knipoog

 
Prima.

Als ik iemand irritant vind dan vind ik die persoon irritant is mijn mening. Ik neem aan dat ik met mijn mening geen huisregels overtreed anders had je mijn reactie wel verwijderd.:D

Reageer