Toestel kapot en abonnement nog niet afgerond

• 17 mei 2015
  • 4 reacties
  • 273 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb nu een jaar een abonnement met een iPhone 5, helaas werkt mijn toestel niet meer na forse valpartij, repareren is geen optie. Is er een mogelijkheid om mijn abonnement te verlengen met een nieuw toestel? Of moet ik eerst mijn abonnement uitzitten en een ander toestel kopen? ( afgesloten 21-05-2014)

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Tt2,

Welkom op het forum! Balen dat je toestel is gevallen en dat deze nu niet meer werkt! De heren hebben inderdaad de mogelijke opties gegeven. Verlengen met een nieuw toestel kan op dit moment helaas nog niet, maar ik zou zeker even bij een KPN winkel langs. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.

In amersfoort staat winkel van kpn mijn man heeft telefoon keer laten vallen en kreeg zo een nieuwe
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Wat zegt klopt, je kan nog proberen met je telefoon naar de KPN Winkel gaan om te kijken of zij weten of dit nog te repareren is.

Robin

Reputatie 3
Badge
Je moet je contract uitzitten. Je kan op het moment bij KPN een half jaar van te voren verlengen i.c.m. een nieuw toestel. Als je een tweejarig contract hebt, zou dat voor jou zijn in december. Je hebt dus drie opties. Je koopt een toestel los en verlengt met bijvoorbeeld een sim-only. Hierdoor worden je maandelijke abbonementskosten voordeliger. Maar je kan ook proberen je inboedelverzekering aansprakelijk te stellen. Ik heb dit zelf ook met mijn iPhone gedaan. In de meeste gevallen, met zo'n nieuw toestel, willen de verzekeraars vaak de nieuwwaarde uitkeren. Je kan als laatste optie een telefoon lenen van een vriend of familielid tot je in december kan verlengen.

Reageer