Beantwoord

toestel lease

• 2 april 2014
  • 1 reactie
  • 2615 keer bekeken

Beste KPN,

In mei 2013 heb ik mijn contract verlengd en heb hierbij gekozen voor een 1-jarig contract met toestellease en een Galaxy S4. Na 10 maanden te hebben genoten van dit toptoestel (en 10 x €30 leasebedrag betaald) mocht ik pas geleden weer verlengen! 

Nu heb ik mijn contract verlengd naar Hi en ben toch echt wel heel blij dat jullie zijn gestopt met toestellease.

In de formulieren die ik heb ontvangen staat doodleuk dat KPN het overname bedrag baseerd op de geldende tweedehands waarde op het moment van verlengen.

Dit zou voor mijn Galaxy s4 op dit moment maarliefst €419,18 zijn! Dit zelfde toestel kost op dit moment NIEUW c.a. €400, na aankoop komt er zelfs nog €100 retour vanuit Samsung.

Dit klopt natuurlijk van geen kant KPN en ik voel me dan ook flink beetgenomen door het contract wat ik destijds heb afgesloten.

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 3 april 2014, 12:09

Beste hmbrt,

Ik kan me voorstellen dat je twijfels hebt over het genoemde overname bedrag.

Heb je al iets in gang laten zetten m.b.t. de overname of terugsturen van het toestel?

Gezien het toestel nieuw rond €400,00 kost, lijkt het overname bedrag mij ook wat aan de hoge kant.

Graag zoek ik dit voor je uit!

Daarvoor ontvang ik graag in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Beste hmbrt,

Ik kan me voorstellen dat je twijfels hebt over het genoemde overname bedrag.

Heb je al iets in gang laten zetten m.b.t. de overname of terugsturen van het toestel?

Gezien het toestel nieuw rond €400,00 kost, lijkt het overname bedrag mij ook wat aan de hoge kant.

Graag zoek ik dit voor je uit!

Daarvoor ontvang ik graag in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer