Beantwoord

Toestel lease

• 18 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 152 keer bekeken

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd, m'n vorige abonnement was met toestel lease. Nu heb ik een brief gekregen waarin staat dat ik m'n oude telefoon kan overnemen en dat dit eenvoudig kan worden doorgegeven via MijnKPN. Ik wil graag het toetsel overnemen alleen kan ik nergens op de site vinden hoe ik dit moet doorgeven. Kunnen jullie me helpen??

icon

Beste antwoord door Cindy_ 18 augustus 2015, 21:02

-es; welkom op het forum! Je kunt dit doen via MijnKPN, zoals aangeeft. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het soms zie voorbij komen dat het daar niet lukt. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan kan ik het voor je in orde maken, als je zelf de contractant bent. In dat geval ontvang ik graag je 06-nummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Wil je ter verificatie ook nog het overnamebedrag meesturen? 

Bekijk origineel

4 reacties

Dat moet dus via mijnkpn en niet op de website. Je kan ook bellen met 0800-0105.
Mijnkpn vind je trouwens op de website.
Reputatie 7
Badge +24
-es; welkom op het forum! Je kunt dit doen via MijnKPN, zoals aangeeft. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het soms zie voorbij komen dat het daar niet lukt. Mocht dit bij jou het geval zijn, dan kan ik het voor je in orde maken, als je zelf de contractant bent. In dat geval ontvang ik graag je 06-nummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Wil je ter verificatie ook nog het overnamebedrag meesturen? 

Bedankt voor het beantwoorden.

Inderdaad lukt het mij niet via MijnKPN dus ik heb je een pb gestuurd.

Reageer