Beantwoord

toestel lease

• 22 maart 2016
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Hoi, ik vroeg me dus af. Mijn abbonement loopt nog minstens een jaar maar ik ben wel een beetje klaar met het toestel. (HTC one m2) En nu wil ik eigenlijk toch een ander toestel. Kan ik dit op een manier omruilen of bijwerken of iets in die richting of moet ik gewoon een nieuw toestel kopen?

icon

Beste antwoord door Grietje_ 23 maart 2016, 17:38

Hoi , 

We zijn eind 2013 gestopt met het verkopen van nieuwe leasecontracten. Als je nog een lopend contract hebt met een toestel dan is inderdaad de enige mogelijkheid zelf een nieuw toestel aan te schaffen. Je kunt dan later, zoals Robin aangeeft verlengen met een Sim-Only abonnement. Uiteraard wil ik graag voor je kijken wanneer dit kan.

Wil je daarom reageren op mijn privébericht? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Uh, nieuw toestel kopen, deze verkopen, later verlengen met een sim-only?

Mocht je zoals je titel suggereert nog een lease toestel hebben, dan kan je gewoon een nieuwe telefoon kopen. En straks verlengen met een Sim-only waarbij je de oude telefoon inlevert.

Badge +5
Hoi , 

We zijn eind 2013 gestopt met het verkopen van nieuwe leasecontracten. Als je nog een lopend contract hebt met een toestel dan is inderdaad de enige mogelijkheid zelf een nieuw toestel aan te schaffen. Je kunt dan later, zoals Robin aangeeft verlengen met een Sim-Only abonnement. Uiteraard wil ik graag voor je kijken wanneer dit kan.

Wil je daarom reageren op mijn privébericht? 

Reageer