Beantwoord

Toestel lease of niet?

• 7 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 810 keer bekeken

Hallo,

Ik heb in Juli 2014 mijn vorige abonnement verlengd (bij Hi) en daarvoor een ander toestel gekregen. Nu is Hi > KPN geworden. Ik heb een KPN H2014 Medium 4G HS3 abonnement, maar mij is het niet duidelijk of het toestel van mij is wanneer mijn abonnement afloopt of dat ik hem weer moet inleveren.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 oktober 2015, 12:13

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Je hebt geen leasetoestel, zoals ik al verwacht had. Het toestel is dus inderdaad na het einde van het contract voor jou en je hoeft hem niet op te sturen. Weet je zo van mij voldoende?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom ! Dit is een erg goede vraag! Voor zover ik me kan herinneren, zijn we vóór juli 2014 gestopt met lease en is het toestel dus voor jou na einde contract. Ik wil het toch even voor je controleren en stuur je daarom een privébericht met wat gegevens die ik van je nodig heb. Wil je daarop reageren? Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Je hebt geen leasetoestel, zoals ik al verwacht had. Het toestel is dus inderdaad na het einde van het contract voor jou en je hoeft hem niet op te sturen. Weet je zo van mij voldoende?

Beste marcia,
Zou u met een oud telefoon nummer ook nog steeds kunnen kijken of ik een lease toestel heb gehad? Ik had mijn abbonement na juli 2014 afgesloten bij de KPN. Maar er is nog steeds onduidelijkheid of het wel of geen lease toestel is geweest. Inmiddels heb ik wel een ander nummer en telefoon maar ik er wel graag duidelijkheid over willen hebben!

Mvg,
Nathalie van Wees
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Nathalievw, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Graag kijk ik de situatie voor je na. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hallo Nathalie, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Reageer je nog op m'n privébericht als ik op dit moment nog iets voor je kan doen?
Reputatie 7
Badge +31
Ik kom het hier niet tegen maar...
KPN is per 1 juli 2013 gestopt met toestellease. Abonnementen daarna afgesloten (nieuw of via verlenging) hebben dus een toestel wat meteen je eigendom is.

Reageer