Beantwoord

toestel lease overnemen

• 31 juli 2015
  • 3 reacties
  • 223 keer bekeken

2 weken geleden heb ik mijn abonnement verlengt. Met mijn vorige abonnement leasde ik een samsung galaxy S4. Nu ontving ik afgelopen week een brief met daarin uitleg over het lease toestel dat bij mijn vorige abonnement hoorde. Ik wil het toestel graag overnemen voor het bedrag dat in deze brief genoemd wordt. In de brief staat dat ik via mijnkpn makkelijk kan aangeven dat ik het toestel wil overnemen en dat het overnamebedrag vervolgens wordt afgeschreven bij de eerstvolgende factuur. Dit klinkt super makkelijk, maar ik kan op mijnkpn nergens vinden waar ik kan aangeven dat ik mijn lease toestel wil houden. Zouden julle mij kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 augustus 2015, 10:39

Beste Chanvk,

Welkom op het forum. Het klinkt inderdaad super makkelijk, dus extra vervelend dat het toch moeilijker lijkt dan verwacht! Ik kan dit zeker voor je regelen. Stuur je me daarvoor je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht? Als je me daarin ook het overnamebedrag toestuurt, dan kan ik verifiëren dat we over het zelfde bedrag praten 😉.

Ik stuur je dan per privébericht nog een bevestiging zodra het in orde is. 
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Chanvk,

Welkom op het forum. Het klinkt inderdaad super makkelijk, dus extra vervelend dat het toch moeilijker lijkt dan verwacht! Ik kan dit zeker voor je regelen. Stuur je me daarvoor je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht? Als je me daarin ook het overnamebedrag toestuurt, dan kan ik verifiëren dat we over het zelfde bedrag praten 😉.

Ik stuur je dan per privébericht nog een bevestiging zodra het in orde is. 
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor het sturen van je bericht! Ik heb het bij dezen aangepast. Je mag dus nu de Galaxy S4 houden en je krijgt op de volgende factuur de kosten van de overname in rekening gebracht. Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!
Dankjewel voor het regelen!

Reageer