Beantwoord

Toestel na 2 jaar eigendom

  • 23 October 2019
  • 5 reacties
  • 437 keer bekeken

LS

Ik heb vanaf 15-7-2015 twee abonnementen met toestellen geleased. Inmiddels zijn ze na twee jaar afbetaald. dus betaal nu al twee jaar onterecht de kosten voor het  leasen van toestellen, want ik had een contract dat na twee jaar de toestellen betaald zou zijn.

Kan dit rechtgezet worden?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 October 2019, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @sas61, welkom! Ik zie dat je hebt verlengd Ă©n dat er een formulier voor je ingevuld is om contact met je op te nemen hierover. Dus ik ga er vanuit dat het helemaal in orde komt :-). Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Hallo Marcia

Er is contact geweest, echter van 1 tel nr heb ik nog geen restitutie gehad op mijn rekening. Die andere wel

kan dat nazien?

 

vrgr

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan inderdaad bevestigen dat ik het hogere bedrag niet terug zie. Ik heb de collega een mail gestuurd met het verzoek die er alsnog in te zetten en zal je op de hoogte houden. Goed dat je even aan de bel trekt!

Reputatie 7
Badge +30

Waarschijnlijk moet het bedrag nog goedgekeurd worden intern, daarom duurt het iets langer. We houden het in de gaten, maar ik ga er vanuit dat het helemaal in orde gaat komen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie de factuur inmiddels staan :-).Â