Vraag

Toestel niet meer leverbaar, bericht over andere keuze laat lang op zich wachten

  • 14 May 2021
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb meer dan een maand terug een nieuwe telefoon besteld bij mijn abbonement. Nu heb ik meerdere malen via chat en telefoon contact gehad met kpn. Deze vertelde mij dat mijn telefoon ook niet meer geleverd word aangezien deze niet meer op voorraad is en ook niet meer gaat komen. Nu zou ik bericht krijgen dat ik een andere telefoon kon uitzoeken. Deze heb ik tot op heden nog steeds niet gehad. Twee maal is mij over de telefoon verteld dat ze een mail zouden sturen met de nieuwe keus, dit is niet gebeurd. Wanneer krijg ik deze nu, want ik wacht al heel lang en via chat en telefonie wordt ik maar niet geholpen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Afspraakrozenstraat! Goed dat je hier aan de bel trekt, ik wil graag voor je nakijken hoe het ervoor staat!

Wil jij jouw bestelnummer toevoegen aan je Forum profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik mijn best doen om je zo snel mogelijk een terugkoppeling te geven!

Hai, ik heb het nummer toegevoegd bij opmerkingen.

Reputatie 7
Badge +16

Gezien, dank je wel: ik ga het uitzoeken en kom er zsm op terug!

Hallo, hoe staat het er nu voor? Ik heb wederom niks meer gehoord en krijg nog steeds de mails dat de telefoon niet leverbaar is. We zijn nu al een dikke maand verder, en tientallen chats en telefoontjes

Reputatie 7
Badge +16

Je hebt nog niets gehoord omdat ik niet aan het werk was en ik ook nog geen terugkoppeling ontvangen had!

Inmiddels wel: omdat het door jou gekozen toestel niet meer leverbaar is, is de bestelling door onze administratie geannuleerd en kun je nu een nieuwe bestelling plaatsen. Mocht je hulp nodig hebben in een een keuze, dan kun je oa gebruik maken van de KPN Keuzehulp.
Â