Vraag

Toestel niet op voorraad

  • 10 januari 2018
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hi,

ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met een iPhone 8.
Mij werd verteld dat deze morgen geleverd wordt, maar ik zie in de bestelstatus dat er nu wordt aangegeven dat het toestel niet op voorraad is.
Kunnen jullie aangeven hoelang dit duurt en wanneer hij dan wel geleverd wordt?

Ook staat bij mijn nieuwe verlengdatum 01-01-2100. Dat lijkt me nogal overdreven gezien ik een tweejarig abonnement heb afgesloten.

Groet, Vivianne.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Vivianne, onaangename verrassing dit. De datum zal een placeholder zijn, die wordt zsm aangepast. Van onze logistieke partner krijgen we dagelijks een lijst doorgemaild van toestellen die niet op voorraad zijn. De iPhone 8 staat daar niet tussen. Is er inmiddels meer informatie in de bestelstatus? Anders doe ik hier navraag naar. Reageer dan op mijn priv├ębericht!
Misschien ook handig om van de logistieke dienstverlener te horen hoeveel toestellen bij PostNL kwijt raken en waarbij de KPN klant toch moet betalen voor niet geleverde toestellen en onderzoeken naar deze verdwijningen 5 to 30 dagen kunnen duren. Dat is de reden waarom ik na jaren tevreden klant er nu mee stop.

Reageer