Beantwoord

Toestel opsturen voor reparatie en abonnement verlengen met nieuw toestel

  • 23 June 2019
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik wil graag mijn Galaxy S7 opsturen voor reparatie, er zit een barst in de achterkant en ook is het halve scherm oranje gekleurd en zit er continu een lichte afdruk van het toetsenbord in het scherm???

Nu zag ik dat ik al kan verlengen. Is het mogelijk om het toestel op te sturen voor reparatie en meteen mijn abonnement te verlengen en een nieuwe toestel te halen? Of moet ik wachten tot het gerepareerde toestel terug is voordat ik een nieuw toestel kan halen?

De reden dat ik hem alsnog wil laten maken komt, doordat ik hem aan mijn moeder wil doorgeven aangezien zij alleen een sim-only abonnement heeft. En ik wil mijn moeder natuurlijk niet een half kapotte telefoon doorgeven.

BVD

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 June 2019, 13:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Ha @Jamixx Goeie vraag en fijn dat je 'm hier op het Forum stelt! Ik zou eerst de reparatie van je toestel afwachten, voordat je verlengt. Heb je je trouwens ook een toestelverzekering afgesloten? Het één en ander is gekoppeld aan je abonnement en als je eerst de reparatie doet en vervolgens de verlenging weet je zeker dat er niks in de war zal raken.

Reageer