Beantwoord

Toestelkosten

  • 16 March 2019
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Hi @Erik_
Zou je mijn situatie ook kunnen bekijken?

Gr.
Ilan

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 March 2019, 18:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Ilan. Welkom op het forum. Wat wil je precies weten? Ik zal voor je uitzoeken of ik daar een antwoord op kan vinden. Laat je naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Hoi Ilan. Welkom op het forum. Wat wil je precies weten? Ik zal voor je uitzoeken of ik daar een antwoord op kan vinden. Laat je naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!


Ik heb mijn gegevens ingevuld.
Ik wil weten of ik in aanmerking kom voor een verlenging
eigenlijk zelfde vraag als https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/overstappen-naar-vodafone-444150
Groet,
Ilan
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het gelijk voor je nagekeken. Het mobiele contract is ingegaan op 30-08-2017 en verloop op 29-08-2019. Volgens ons systeem kan je per 02-05-2019 aangeven dat je het abonnement wil verlengen en daar eventueel een nieuw toestel aan toevoegen. Het niet (verlengde) abonnement zal dan ingaan op 29-08-2019. Als je ervoor kiest om het abonnement door te laten lopen, dan zullen de toestelkosten komen te vervallen en het abonnement worden omgezet naar een (maandelijks opzegbaar/verlengbaar) Sim Only abonnement.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer