Beantwoord

toestelkosten

  • 18 January 2021
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo, ik heb een mobiel abonnement met toestel afgesloten en heb hier 912 euro vooraf betaald.

ik heb toen gekozen om 240 euro maandelijks met 10 euro af te betalen. Later toch besloten het toestelkrediet in één keer af te betalen.

online het formulier vervroegd aflossen ingevuld en een iDeal link via de mail ontvangen en betaald.

237,33 euro via de eerste factuur 2,67 euro betaald plus 10 euro. Tweede factuur weer 10 euro in rekening gebracht.

237,33 + 2,67 = 240 euro.

meerdere malen KPN klantenservice gebeld en aangegeven dat dit recht getrokken moet worden.

Klantenservice geeft aan dat de Backoffice dit moet regelen, maar dit duurt mij erg lang.

wel een sms gekregen van KPN:

Beste klant, uw bestelling/wijziging van Toestel per maand is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN

 

MAAR in MIJN KPN veranderd er niets en blijft de maandelijkse toestel kosten van 10 euro staan.

icon

Beste antwoord door Vdveen1954 3 February 2021, 01:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dit is wel een beetje vreemd natuurlijk @Vdveen1954 :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Staat het inmiddels wel goed @Vdveen1954 of kan ik nog iets voor je betekenen? Hoor het graag!

Onlangs contact gehad met een collega.

hij heeft mij verzekerd dat het toestel krediet op 0,00 euro staat nu, maar dat de 10 euro toestel kosten ongewijzigd zichtbaar blijft in MIJNKPN.

maar dat het op de komende facturen zichtbaar is dat het krediet op 0,00 euro staat.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, er heeft dus al iemand naar gekeken, ik hoop dat je hierdoor gerustgesteld bent! Mocht je naar aanleiding van de volgende factuur toch nog vragen hebben hierover, dan hoor ik het uiteraard graag :slight_smile: