Beantwoord

Toestelkosten doorberekenen na verlopen abonnement

  • 27 January 2019
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Beste KPN,

Op 17 december 2018 is mijn abonnement verlopen. In dat abonnement zat de prijs van een Iphone 7 plus verwerkt. Echter betaal ik nog steeds voor het toestel want de maandelijkse kosten zijn onveranderd gebleven. Dit mag KPN niet doen. Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 January 2019, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Gem91, welkom! Het klopt wat je zegt en ik zorg er graag voor dat je in contact komt met de collega's die hier verandering in kunnen brengen. Daarvoor heb ik een formulier ingevuld en er wordt binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen. Laat je nog even weten of het gelukt is?