In 2015 heb ik een 24 maanden durend abonnement incl. toestel, afgesloten dat heeft gelopen tot 6 november 2017. Echter ben ik dezelfde maandelijkse kosten blijven doorbetalen tot op heden; het abonnement loopt nog steeds. De toestel-kosten heb ik gedurende die 24 maanden afbetaald, wat betekent dat ik van 6-11-2017 tot heden ten onrechte toestel-kosten heb betaald.
Na zoeken en lezen van soortgelijke berichten van andere klanten op dit forum begrijp ik dat dit bij een ouder abonnement niet gespecificeerd is.
Graag zou ik u willen verzoeken dat er een creditering plaatsvindt voor mijn toestelkosten in de periode 6 november 2017 tot en met heden, aangezien mijn toestel reeds afbetaald was, en een aanpassing van het huidige abonnementsbedrag.
Graag hoor ik van u en welke stappen ik moet ondernemen om de onterecht betaalde kosten terug te krijgen.
Vriendelijke groet,
GV
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel