Beantwoord

Toestelkosten doorbetaald na contractvervaldatum

  • 28 July 2019
  • 7 reacties
  • 183 keer bekeken

Beste KPN Forum,

In 2015 heb ik een 24 maanden durend abonnement incl. toestel, afgesloten dat heeft gelopen tot 6 november 2017. Echter ben ik dezelfde maandelijkse kosten blijven doorbetalen tot op heden; het abonnement loopt nog steeds. De toestel-kosten heb ik gedurende die 24 maanden afbetaald, wat betekent dat ik van 6-11-2017 tot heden ten onrechte toestel-kosten heb betaald.
Na zoeken en lezen van soortgelijke berichten van andere klanten op dit forum begrijp ik dat dit bij een ouder abonnement niet gespecificeerd is.
Graag zou ik u willen verzoeken dat er een creditering plaatsvindt voor mijn toestelkosten in de periode 6 november 2017 tot en met heden, aangezien mijn toestel reeds afbetaald was, en een aanpassing van het huidige abonnementsbedrag.
Graag hoor ik van u en welke stappen ik moet ondernemen om de onterecht betaalde kosten terug te krijgen.

Vriendelijke groet,
GV
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 13:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@GV88, Welkom op het forum. Bij de oude abonnementen zitten toestelkosten onlosmakelijk verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Verlengen is daarin de makkelijkste optie. Dit omdat je dat zelf via je MijnKPN kunt regelen en het dan ook gelijk ingaat. Vervolgens kan ik je gegevens doorzetten naar de afdeling toestelkosten. Zij kunnen je helpen met een aanvullende creditering voor de tussenliggende periode waarin je nog wel toestelkosten hebt betaald. Als je pertinent niet wilt verlengen is er een mogelijkheid om je om te zetten naar een maandelijks opzegbare sim only, maar ook dat betreft sim only uit de huidige linie. Welke keuze je ook maakt, ik kan je helpen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ik zie je reactie graag tegemoet.
Beste Marina,

Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Ik heb mijn gegevens toegevoegd aan mijn forumprofiel. Verandering van mijn abonnement (ofwel verlenging, ofwel overzetten naar maandelijkse sim-only) kan ik ook buiten dit forum om regelen? Of moet ik alhier mijn keuze aangeven?
Fijn als u mijn gegevens door wilt zetten naar de afdeling toestelkosten voor de creditering; ik ga er vanuit dat zij dan contact met mij op zullen nemen?
Alvast dank voor uw hulp.

Vriendelijke groet,
GV
Reputatie 7
Badge +19
@GV88, De omzetting naar een abonnement die maandelijks opzegbaar is, regelt de afdeling toestelkosten ook. Jouw gegevens heb ik doorgegeven aan ze en ze nemen volgende week contact met je op. Houd je mij op de hoogte?
Beste Marina,

Hartelijk dank voor uw inzet en ik zal u op de hoogte houden.

Vriendelijke groet,
GV
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @GV88, Heb je inmiddels contact gehad?
Beste Marina,

Hartelijk dank voor de reminder.
Ik heb contact gehad met de afdeling toestelkosten en het is gelukt! Veel dank voor uw hulp!

Vriendelijke groet,
GV
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen @GV88. 🙂 Geen dank hoor! Fijne avond verder!

Reageer