Beantwoord

Toestelkosten na 24 maanden

• 23 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Goedenavond medewerkers van KPN,

Bij mij hetzelfde geval. Ik heb ook een oud abonnement welke begin augustus was afgelopen.
In mijnkpn kan ik niet het toestelbedrag terug vinden. Afgelopen vrijdag 17 augustus, reeds telefonisch contact opgenomen met 1200. Daar zij men dat ik een formulier moest invullen. Ik hoop dat ik het juiste heb ingevuld. Het onderwerp was "Aanvraag openstaand restbedrag". Ik hoop dat dit het juiste is/was.
Ik zou binnen 2 werkdagen een reactie krijgen. Echter we zijn 4 werkdagen verder maar nog geen reactie. Graag zie ik jullie reactie tegemoet

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 augustus 2018, 11:31

Dag Luuk. Ik vermoed dat je dat niet het juiste formulier hebt ingevuld. Dat formulier is volgens mij bedoeld om inzicht te krijgen en welk bedrag er nog openstaand van je toestelbetaling. In jouw geval wil je ervoor zorgen dat de toestelbetaling niet langer doorloopt dan 24 maanden. Mijn excuses dat dit de eerste keer niet duidelijk is geworden. Ik zag dat je je gegevens al had vermeld in je Forumprofiel. Ik heb dan ook het juiste formulier voor je ingevuld. Op basis daarvan wordt contact met je opgenomen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Luuk. Ik vermoed dat je dat niet het juiste formulier hebt ingevuld. Dat formulier is volgens mij bedoeld om inzicht te krijgen en welk bedrag er nog openstaand van je toestelbetaling. In jouw geval wil je ervoor zorgen dat de toestelbetaling niet langer doorloopt dan 24 maanden. Mijn excuses dat dit de eerste keer niet duidelijk is geworden. Ik zag dat je je gegevens al had vermeld in je Forumprofiel. Ik heb dan ook het juiste formulier voor je ingevuld. Op basis daarvan wordt contact met je opgenomen.

Reageer