Beantwoord

Toestelkosten na contract

  • 25 April 2019
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Badge
beste .....,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Op 19-10-2017 liep mijn 2-jarig contract af.
Omdat ik nog niet toe was aan een nieuwe telefoon en tevreden was met mijn abonnement, heb ik hier nooit iets aan gedaan. Ik ging er een beetje van uit dat de maandelijkse kosten voor het aflossen van de telefoon automatisch niet meer in rekening gebracht werden. Nu kwam ik er deze maand (18 maanden later 😥) achter dat dit niet het geval is. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn mij in het benodigde formulier te sturen of aangeven waar ik dit kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Lars

Admin: afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Fabeltje 14 May 2019, 07:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Goed dat je aan de bel trekt, @Fabeltje .
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan doen! 🙂
Hoi @Fabeltje . Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld! Ik heb al je informatie naar het team gestuurd dat hier mee aan de slag gaat. Ik heb tevens jouw mobiele nummer als bereikbaarheidsnummer opgegeven. Er wordt binnen een week contact met jou gezocht! 🙂
Badge
Top, Hartstikke bedankt.
Het is alweer een tijdje geleden. Hoe is het afgelopen, @Fabeltje ?
Badge
Hoi Erwin,

Ik ben gebeld door kpn en de situatie is mij uitgelegd.
Ik moet nu een nieuw type contract afsluiten, omdat mijn oude contract niet meer voldoet.
Dit kan een nieuw 2-jarig contract zijn, maar ook een maandelijks opzegbaar contract.

Ik wordt vandaag als het goed is weer gebeld, zodat ik mijn keuze door kan geven.
Hartstikke bedankt voor jou hulp!

Met vriendelijke groet,

Lars
Goed om te lezen en graag gedaan, Lars! 🙂 Fijn dat het netjes opgelost wordt. Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden.