Beantwoord

Toestelkosten na looptijd contract laten crediteren

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge

Beste heer/mevrouw,
 

In 2018 is mijn abonnement na 24 maanden afgelopen waarin de toestelkosten zaten verwerkt. Nu wil ik graag dit abonnement omzetten naar een SIM-only abonnement en de teveel betaalde toestelkosten laten crediteren. Via welk kanaal bij KPN kan dit in orde worden gemaakt?

Ik hoor graag,

Mvg. Fterheide

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 January 2020, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @fterheide, ik kan een speciale afdeling aansturen die je hierover gaat bellen, alleen die afdeling kan dit voor je in orde maken:relaxed:

Zou je hiervoor bij je profiel in ieder geval je mobiele nummer, postcode, huisnummer, de naam van de contractant en je klantnummer willen vullen? En mij hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zet ik het direct voor je in gang!

Badge

Hi @Maja_ , de gegevens zijn ingevuld in mijn profiel, mobiel nummer onder "Persoonlijke Opmerkingen”

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik heb je gegevens én je wensen doorgestuurd naar de betreffende afdeling, ze zullen hierover contact met je op gaan nemen!

Wanneer dit precies gaat gebeuren kan ik je niet vertellen, ik vermoed dat dit uiterlijk 2 weken kan duren. We zullen bellen met een afgeschermd nummer, even iets om rekening mee te houden:wink: