Beantwoord

Toestelkosten splitsen verlengen naar SIM-only abonnement

• 1 februari 2018
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Graag wil ik bij mijn huidige abonnement mijn toestel behouden, maar nu na de contractperiode van 24 maanden de toestelkosten niet meer betalen. Zoals al in eerdere topics is aangegeven (https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/verlengen-met-sim-only-434530) is dit mogelijk via de Klantenservice, echter geven deze telefonisch aan dat dit niet kan.
Via welk kanaal is dit nu wel te realiseren?

Mvg. Fterheide
icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 februari 2018, 11:44

Helemaal goed, bedankt voor je privébericht! Ik heb het formulier ingediend, dus er zal zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 6 weken contact met je opgenomen worden. Mocht je nu of daarna nog vragen hebben, laat het me gerust weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @fterheide, welkom! Ik kan dat inderdaad voor je in orde maken. Wel wil ik je er meteen op attenderen dat het maximaal 6 weken kan duren voordat hierover contact met je opgenomen wordt. Het is namelijk erg druk op deze afdeling 😞. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal goed, bedankt voor je privébericht! Ik heb het formulier ingediend, dus er zal zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 6 weken contact met je opgenomen worden. Mocht je nu of daarna nog vragen hebben, laat het me gerust weten.
Reputatie 7
Badge +28
Vervelend dat je nog niets gehoord hebt! Ik hoorde dat ze begin van de week rond eind maart zaten, dus ik verwacht dat het niet lang meer duurt. Er is weer wat vertraging opgelopen, maar inmiddels hebben we bevestiging dat we weer wat inlopen. Daar heb jij nu niet zoveel aan, maar hopelijk wordt het voor jou ook snel opgepakt!
Hallo Marcia,

Hartelijk dank voor je reactie, privébericht is beantwoord.
Hallo Marcia,

Hoe staat het met het verzoek? De 6 weken zijn inmiddels verstreken en er is nog geen contact met mij opgenomen?!

Reageer