Beantwoord

Toestelkosten via factuur betalen

  • 18 September 2019
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Badge
Ik kan meneer volkomen begrijpen ik vind dit ook niet kunnen! En begrijp niet dat dit zo onduiselijk is ik wil ook niet pinnen maar op factuur .. fraude bij vate klanten die een pakket uitbreiden van jullie da kan niet dus waarom moet dit zo elke maand sturen jullie braaf een rekening gooien me overal dood met aanbieding hier en daar ga je erop in en breid jullie pakket uit tot kpn compleet moet se eenmalig kosten per pin of ideal terwijl dir gewoon op en bij de volgende factuur moeten want daar hoort het bij.. ik vind dit ook niet kunnen en wil ook de kosten op factuur van toestel en weet ik veel wat voor heffingen.. anders laat ik het zitten en hoef ik het niet

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 September 2019, 12:36

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Als je ooit een winkel of iets dergelijks hebt gehad zou je weten dat betaling op faktuur bijna altijd een drama zijn. Altijd moet je achter je geld aan.
Badge
De rest van de dingen gaan zo toch ook.. das toch hetzelfde
Badge +19
Dat zijn relatief kleine bedragen. Bij toestellen kan het om flinke bedragen gaan.
Badge
Daar gaat het nie om bij vaste klanten die al jaren klant zijn kan da gewoon nie
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Angela1981 Ik maak uit je bericht op dat je het niet prettig vindt dat je de eenmalige toestelkosten bij aflevering moet betalen. Klopt dat? Je schreef deze reactie onder een ander bericht en inmiddels is er eigen topic voor je aangemaakt. Ik kan niet anders antwoorden dan dat collega Marcia in het originele topic al deed. Het zijn de regels en die willen we consequent handhaven.

Reageer