Beantwoord

Toestelkrediet afgelost, maar ik mag nog niet verlengen

  • 18 April 2021
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb laatst mijn toestel krediet afgelost een week terug want mijn toestel ging niet meer aan door water schade, vervolgens wil ik mijn abonnement verlengen met een nieuwe toestel maar dat kan vervolgens niet omdat ik nog tot begin mei moet gaan wachten om mijn abonnement te verlengen, ik heb  echt een nieuw toestel nodig en dat wordt mij momenteel niet mogelijk gemaakt ik heb mijn toestel krediet afgelost,graag zou ik hier wat hulp bij willen hebben.

icon

Beste antwoord door RBxx 19 April 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt natuurlijk altijd een nieuw toestel kopen in de winkel, of via een webshop zoals coolblue ofzo. Dat hoeft niet in combinatie met een abonnement. 

Ja dat zou eventueel kunnen maar ik wil mijn abonnement gewoon kunnen verlengen ik wil niet in één keer bakken met geld betalen voor een los toestel 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Muu58 , door jouw toestelkrediet af te lossen wordt het abonnement effectief een sim-only abonnement. Dit kan onder voorwaarden worden opengebroken en omgezet worden naar een nieuw abonnement met toestel. Hiervoor moet je contact opnemen met KPN via telefoon 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 

Zie het volgende topic waar moderator @Thomas dit uitlegt

Er is sprake van een maand wachten tussen stap 1 en stap 2 dus je zal tijdelijk een (leen)toestel moeten regelen.

İk heb 14 april mijn krediet schuld afgelost ik had dan kunnen verlengen volgens KPN , nou leuk ik dus mijn krediet schuld afbetaald vervolgens kan ik nog steeds niet verlengen mij wordt verteld dat het de eerste van volgende maand verlengd kan worden na de eerste volgende factuur prima ,dus ik maar weer wachten, vervolgens zijn we weer bijna een week verder en spreek ik een kpn medewerkster en die zegt mij weer ja sorry je kan pas 1 juni verlengen omdat je het 1 mei niet hebt verlengd wat een complete onzin is dit nou weer, zo word ik al maanden aan het lijntje gehouden en nu is het klaar als ik niet meer geholpen kan worden ga ik verder met een klacht en daarnaast niet meer verder met KPN als provider zowel mobiel als thuis internet en tv wat een zooitje zeg bah bah.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic