Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelToevoegen 2e mobiel KPN Compleet
Ik heb 2 KPN abonnement mobiel, maar krijg de 2e niet toegevoegd aan mijn account
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi Paul, welkom hier.
Wat lukt er niet precies? Je 2e abonnement toevoegen aan KPN Compleet? Ik kan dit anders ook voor je doen. Om welk nummer en adres gaat het?
Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Wat lukt er niet precies? Je 2e abonnement toevoegen aan KPN Compleet? Ik kan dit anders ook voor je doen. Om welk nummer en adres gaat het?
Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.