Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn abonnement?

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Tot wanneer is mijn abonnement? Als het al twee jaar is kan ik dan weer een andere mobiel bestellen?

icon

Beste antwoord door huistijger 6 December 2019, 05:58

Bekijk origineel

4 reacties

Tot wanneer is mijn abonnement? Is het al twee jaar? Kan ik dan een andere mobiel bestellen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ginsulo38 

Meestal is het abonnement 2 jaar
Dit en ook je verlengtijd kun je zien in MijnKPN

Je kunt 4 weken voor het einde van je abonnement verlengen.
Het abonnement gaat dan in nafloop van je oude abonnement.
Het toestel krijg je direct (mits op voorraad.)

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ginsulo38, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Tot wanneer jouw abonnement loopt kan je terugvinden in MijnKPN inderdaad. Vaak is het 1 of 2 jaar, afhankelijk van je contract. Bij een mobiel abonnement kan je 4 maanden van te voren verlengen. En zoals hierboven al gezegd is, het abonnement gaat in op het moment dat je huidige contract afgelopen is. Maar een eventueel toestel kan je direct (indien op voorraad)  ontvangen.

Mocht je het in MijnKPN niet kunnen terugvinden, dan kan ik het natuurlijk ook even voor je opzoeken :wink:  Vul in dat geval even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en geef me even een seintje als dat gelukt is!

Reputatie 7
Badge +21

@Ginsulo38, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je de einddatum van jouw contract inmiddels hebt gevonden, of hier nog hulp bij kan gebruiken?

Reageer