Beantwoord

Turkije toevoegen aan EU-bundel

  • 8 August 2019
  • 1 reactie
  • 211 keer bekeken

Beste KPN.
Op dit moment heb ik Internet+bellen+tv van KPN
Daarnaast hebben wij 4 mobiele abonnementen bij KPN.
Omdat Turkije een land is waar wij in principe minimaal 1 maal per jaar naar toe gaan, zou het natuurlijk handig zijn om onze eigen bundel daar te gebruiken.
Tot nu toe hebben we dat met een lokale pre-paid kaart gedaan. Het probleem in Turkije is dat je telefoon geregistreerd moet worden. En aangezien Turkije de registratie van de telefoon veel duurder gemaakt heeft is dat ook geen optie meer.
Gelukkig hebben we het geregistreerde toestel nog en halen we deze zomer wederom een pre-paid kaartje.
Volgend jaar zal dat anders worden.
Dat betekend in ons geval dat ik, voor het aflopen van ons mobiele abonnement, een offerte ga opvragen bij Ziggo & Vodafoon. Jammer want voor de rest zijn wij tevreden.
Eigenlijk hoop ik, en adviseerd KPN er werk van te maken, om snel Turkije aan de EU toe te voegen (in het mobiele pakket).
In de Turkse gemeenschap stappen al veel mensen van hun provider over naar Vodafoon, en zelfs niet Turken doen dat om een betere dekking te krijgen.
De vraag is of KPN bereid is deze klanten los te laten.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 August 2019, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hey Ton, welkom op het forum! Turkijke is inderdaad op dit moment bij ons geen onderdeel van EU-roaming. Ik kan me voorstellen dat, in situaties zoals de jouwe, dit wel heel belangrijk voor je is. Ik durf niet te zeggen of we dit nog gaan aanpassen. Wel geef ik je feedback hierover in ieder geval door. Mochten we dit gaan aanpassen, dan krijgen klanten daarover bericht.