Beantwoord

Tussentijds abonnement wijzigen, blijven de voordelen?

  • 13 October 2021
  • 5 reacties
  • 593 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Als ik tussentijds mijn abonnement wijzig blijven dan alle voordelen en of kortingen behouden op mijn nieuwe abonnement

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 October 2021, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @K.T ,

Heb je nog een oud abonnement wat oorspronkelijk is afgesloten voor 8 oktober 2019? 

Dan kun je alleen verhogen of eventueel verlagen tot de oorspronkelijke hoogte van jouw abonnement. Je kunt ook eventueel verlengen, dat betekent dan dat je overgaat op KPN Hussel. Dan krijg je te maken met andere voorwaarden en kortingen. 

 

Heb je een KPN Hussel-abonnement (afgesloten vanaf 8 oktober 2019)? 

Dan kun je maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. De voordelen blijven dan gelijk, maar de korting kan variëren. Die loopt op van 2,50 per maand naar 7,50 per maand afhankelijk van de hoogte van het abonnement. Overigens alleen maar zolang je ook minimaal internet-thuis afneemt bij KPN. 

  

Ja,ik heb in augustus verlengd 3G en onbeperkt bellen,heb nu als ik het goed heb €7,50 korting in totaal , dat is omdat ik ook internet , tv,en telefoon heb,maar ik merk dat ik toch meer MB,s gebruikt dus wil ik waarschijnlijk naar 10G.

Reputatie 7

Hoi @K.T, welkom op het forum. Als je jouw abonnement wilt verhogen of verlagen is het tweede deel wat Noordzee noemt van toepassing. De voordelen blijven zoals ze nu zijn, maar de combinatie korting kan anders worden. Als je in MijnKPN kijkt naar het wijzigen zal je een overzicht krijgen van wat het wordt, voordat je het bevestigd. Je kunt het op die manier alvast bekijken, of meteen wijzigen als het bevalt natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt bij onbeperkt internet (Unlimited) dagelijks gratis extra MB's aanvragen in stappen van 2GB. Dat is een onderdeel van jouw huidige abonnement. 

Dan verandert er dus verder ook niets aan de kortingen. 


Via de MijnKPN app kun je de extra gratis MB's bestellen via ‘Meer opties bekijken’ → onder ‘Mijn extra opties’ kies je voor ‘Aanpassen’ en dan voor ‘Extra MB's/min/sms’. Hier staat de Gratis 2GB NL extra bundel!

Via de MijnKPN website is het klikken op “Product” → klikken op het mobiele nummer → “Uw extra opties” --> “Extra opties wijzigen of toevoegen” en dan voor ‘Extra MB's/min/sms’.

 

Zo ver zal ik niet gaan denk ik,10GB zal genoeg zijn ,maar bedankt voor het meedenken en je suggesties:thumbsup_tone2: