Beantwoord

Twee simkaarten

  • 25 August 2019
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb nu een contract lopen bij T mobile voor twee simkaarten. Ik heb per maand 150 bel minuten en 500 mb internet, waar ik makkelijk mee rond kom. Ik ben sinds kort met mijn tv, bellen en internet naar KPN overgestapt en ik wou dan alles bij één provider onderbrengen. Ook heb ik een mobiele kaart van KPN die ik in mijn tablet heb zitten. Mijn vraag levert de KPN ook soort gelijke pakketten?
icon

Beste antwoord door wjb 27 August 2019, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @DVB47, welkom op ons forum en welkom bij KPN! Een abonnement met 2 SIM-kaarten hebben we niet, maar je kunt wel een DUO Sim aanvragen, dan krijg je 2 SIM-kaarten met hetzelfde nummer, waarvan je eentje tegelijkertijd kunt gebruiken. Alle informatie over de DUO Sim-kaart kan je vinden op deze pagina op onze website. Weet je daarmee voldoende?
Reputatie 7
Dus momenteel heb je een mobiel abonnement lopen bij T-Mobile met 150 belminuten en 500MB data en daarnaast een data-only abonnement bij KPN.
Klopt dat?
Zo ja, dan ben je dus al KPN compleet mits je jouw data-only abonnement opgeeft voor KPN Compleet. Daarmee krijg je dus of FOX Sports of het pluspakket gratis, €5,- korting op het data-only abonnement en een verdubbeling van data voor het data-only abonnement.

Het overzetten van jouw mobiele abonnement voor de telefoon heeft alleen zin als je niet meer gaat betalen dan bij KPN. Als je jouw mobiele abonnement bij KPN onderbrengt dan krijg je ook daar €5,- korting en verdubbeling van data.