Beantwoord

Twee vragen over Hussel en snelheid via glasvezel

  • 10 October 2019
  • 2 reacties
  • 341 keer bekeken

Goedenavond!

Alvast mijn excuus als dit niet het juiste subforum is. Ik zit al een tijdje naar onderstaande box te staren:



Momenteel heb ik een glasvezelaansluiting van 100/100 (extra snelheid van 4,99 per maand). Betekent dit dat, als ik overstap op Hussel 500 Mbit/s, ik op mijn verbinding zowel een down- als uploadsnelheid van 500 Mbit/s krijg?



Op dit moment betaal ik 59 euro per maand voor een abonnement met een aantal opties die ik toch nooit gebruik (vast bellen, pluspakket etc.). Klopt mijn conclusie dat ik met deze opties mijn interactieve tv, met basiszenders in HD behoudt en vijf keer sneller internet (zowel up als down) krijg, en hier slechts zes euro per maand meer voor betaal?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Vriendelijke groet,

Glenn

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door wjb 10 October 2019, 20:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Ja, het is 500 down en 500 up. Je zult er echter niets van merken want ook die 100/100 heb je waarschijnlijk nog nooit volledig nodig gehad. Ik heb mijn abonnement een hele tijd terug van 500 naar 200 laten zetten en in het dagelijks gebruik heb ik daar nog nooit iets van gemerkt.
Meer hoeft niet altijd beter te zijn en in ieder geval is het niet beter voor de portemonnee.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Koning Glenn Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden. Ik zie dat @wjb je al uitleg heeft gegeven en hopelijk kun je daar mee uit de voeten. In dit grote, algemene topic lees je meer over de mogelijkheden van onze nieuwe abonnementen, trouwens.

Reageer