Beantwoord

Tweede mobiel nummer aanvragen op 1 toestel

  • 29 September 2019
  • 2 reacties
  • 1281 keer bekeken

Ik heb een I phone XR en ik heb een mobiel nummer. Nu wil ik graag op hetzelfde toestel een zakelijk mobiel nummer toevoegen. Is dit mogelijk?
dat ik dus bereikbaar ben op 1 toestel maar wel kan zien welke nummers zakelijk zijn en welke prive?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 October 2019, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hall @EvaJansen , je toestel zal dan over een zogenaamde dual-sim toepassing moeten beschikken.
Indien het toestel daar over beschikt kun je een sim-only abonnement afsluiten en die simkaart er bij plaatsen in je toestel.
Reputatie 7
Hoi @EvaJansen, met de iPhone XR is dat niet mogelijk. Het toestel met zoals Jan al noemt dual SIM ondersteunen, dat houdt in dat het 2 plaatsen voor een SIM-kaart moet hebben. Deze iPhone heeft maar plek voor 1 fysieke SIM-kaart en heeft de mogelijkheid om een eSIM (digitaal) te gebruiken. Van die laatste maken wij geen gebruik, waardoor het niet mogelijk is om er 2 SIM-kaarten in te plaatsen. Er zijn dual-SIM toestellen, waarin 2 fysieke SIM-kaarten geplaatst kunnen worden. Als je dat per se wilt zou je eventueel naar een ander type toestel kunnen kijken.