Beantwoord

Uitgaande nummerweergave werkt plots niet meer

  • 20 September 2021
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik kom er sinds gisteren achter dat mijn nummerweergave ineens niet meer aanstaat. De instellingen op mijn telefoon staan correct. Kan iemand van het moderatieteam dat even checken?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 September 2021, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Niemand? 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @MarcoJ, hier op het forum is het voornamelijk zo dat gebruikers/forumleden elkaar helpen en indien nodig springen moderators bij. Topics worden 1 voor 1 opgepakt op basis van tijdstip van aanmaken. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat jouw nummer nu weer zichtbaar moet zijn voor diegene die gebeld wordt door jou. 

 

Ik zag inderdaad andere topics al opgepakt worden…. de mijne niet, dus 1 voor 1 ging niet helemaal op. Maakt verder niet uit, heb inderdaad al contact gehad. Probleem ligt schijnbaar wat dieper en is geescaleerd naar de technische afdeling. Als het goed is gaan ze me terugbellen.

Ben echter nog steeds niet teruggebeld…..

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @MarcoJ, als ik op jouw adres alle nummers die bij KPN een abonnement hebben nakijk, zie ik dat in ons systeem dat bij al deze telefoonnummers uitgaande nummerweergave vanuit KPN ingeschakeld is. Als je iemand belt zou vanuit het netwerk jouw nummer gewoon zichtbaar moeten zijn. Ook de inkomende nummerweergave staat vanuit onze kant (het netwerk) op actief. 

Goedemorgen @MarcoJ, als ik op jouw adres alle nummers die bij KPN een abonnement hebben nakijk, zie ik dat in ons systeem dat bij al deze telefoonnummers uitgaande nummerweergave vanuit KPN ingeschakeld is. Als je iemand belt zou vanuit het netwerk jouw nummer gewoon zichtbaar moeten zijn. Ook de inkomende nummerweergave staat vanuit onze kant (het netwerk) op actief. 

Ik geloof je direct...echter in de praktijk is dit niet het geval. Als ik met het nummer wat eindigt op 50 uitgaand bel...krijgt de ontvangende kant geen nummer te zien.

Ik heb zojuist mijn telefoon nog een keer herstart en nu werkt het weer! Vreemd..maar fijn dat het is opgelost.