Beantwoord

Uitleg over tarieven en berekening tegoed

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge
Men krijgt 30 minuten bellen / sms en 200Mb internet hoe wordt dit verder berekend
b.v. €0,05 voor internet per seconde per Mb
En voor bellen/ sms ook €0,05 ??

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 13 August 2019, 16:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ehlhobby Bij de tarieven, zoals ze in het tarievenoverzicht op onze site staan, wordt daar het volgende over gezegd: "Bellen in en buiten de EU wordt per seconde afgerekend met een minimum van 30 seconden. Gebeld worden wordt per seconde afgerekend. Sms wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Het gebruik van data wordt per 1 kB afgerekend. Een hoeveelheid van 1GB staat gelijk aan 1.000 MB." Qua dataverbruik: daar valt geen tijd aan te koppelen. Je verbruikt data sneller of minder snel afhankelijk van wat je doet en hoe snel je verbinding is.

Is het zo iets duidelijker?
Badge
Dus 30 minuten bellen of 30 sms berichten van max 160 tekens en 200MB aan data voor een bundel van € 5,99 31 dagen geldig.
whats app gebruikt deze ook data??
Reputatie 7
Badge +20
Dat is dan de Alles in Eén Basis-bundel, voor Prepaid? Ik gaf je in mijn eerste bericht de reguliere tarieven voor abonnement. Check de tarieven voor Prepaid hier. Voor de rest kan ik 'ja' antwoorden op je overigen vragen. Je krijgt precies dat wat er staat en WhatsApp gebruikt inderdaad data.
Badge
Hierbij aanvulling Whats app gebruik gebruik

Reageer