Beantwoord

Uitporteerverzoek afgewezen

  • 13 October 2021
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd (e-Sim) met nummerbehoud.

Mijn abonnement zit nu op de zaak, ik ga daar weg en moet weer privé worden. Het porteerverzoek is nu afgewezen, ik denk dat ik weet waarom maar iemand enig idee waar ik dit opnieuw kan indienen?

Het abonnement heb ik wel al, het is alleen nog niet actief hierdoor.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Bart_ 14 October 2021, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ha @JoelleKPN Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar waar een overstap van of naar een andere provider is vastgelopen lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402 voor de consumentenmarkt en 0800-0403 voor de zakelijke markt) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.Â