Beantwoord

Uitstel betaling

• 25 december 2016
  • 5 reacties
  • 581 keer bekeken

Beste heer/mevrouw, ik zou graag een uitstel van betaling willen aanvragen voor de factuur van december, online lukt het me niet dus hopelijk valt er zo iets te regelen. Ik zie dat je een maand uitstel kan krijgen, het bedrag wordt omstreeks 27 demceber geincasseerd , dus is het mogelijk dat ik rond de 25ste volgende maand betaal? Mijn nummer is 06******

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 28 december 2016, 14:56

Het is geregeld, de factuur van Niels is met een maand uitgesteld 🙂.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo lieve mensen het is niet zo slim om uw telefoon nummer op dit forum te plaatsen in verband dat daar misbruik van gemaakt kan worden ik hoop dat er snel naar gekeken wordt door iemand van de webcare medewerkers die halen dat nummer weg .heel veel succes. Fijne dagen.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum, Niels. Je 06-nummer heb ik verborgen, anders kan iedereen je bellen 😉.

In sommige gevallen is het mogelijk om uitstel te krijgen. Goed dat je aangeeft dat het even niet lukt met betalen. Houd er wel rekening mee dat je niet iedere maand uitstel kunt krijgen, dus de volgende factuur betaal je dan ongeveer tegelijk. Om je verder te helpen heb ik wat meer gegevens nodig naast je 06-nummer. Je ontvangt zo een privébericht van me met de gegevens die ik graag wil hebben. Beantwoord je die?
Reputatie 7
Badge +24
Het is geregeld, de factuur van Niels is met een maand uitgesteld 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag wat fijn dat dat geregeld is niels26.wat fijn dat kpn dit doet. Ik vind het top hele fijne dagen en voor straks een gelukkig nieuwjaar en blijf gezond
Reputatie 7
Badge +24
Zeker @CornelisChristiaan30. Het is heel fijn dat Niels het al direct heeft aangegeven, dan is er vaak veel mogelijk 🙂.

Reageer