Vraag

Uitstel betaling

• 3 april 2017
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Is het mogelijk om een betaling ivm afsluiting uit te stellen? Want ik krijg pas de 25e betaald en wordt anders morgen afgesloten #help

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo @timmie941, welkom op het forum!

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen, maar durf niet te zeggen of ik je op dit moment nog uitstel van betaling kan geven. Als je het verder van tevoren aangeeft, dan is het bijna altijd mogelijk. Om het een en ander na te kijken heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je het priv├ębericht dat je zo ontvangt?
Reputatie 7
Badge +24
Heb je via een andere weg contact gehad @timmie941? Ik heb geen gegevens van je ontvangen en ben zo vrij. Wanneer je dit vanavond nog leest, raad ik je aan om contact te zoeken via de chat.
Reputatie 7
Badge +24
Helaas kan ik de factuur van @timmie941 niet meer uitstellen, omdat er vandaag wordt afgesloten. Meer informatie vind je in je inbox!
Reputatie 7
Badge +24
Zodra je betaald hebt, dan word je weer aangesloten. Je kunt op meerdere manieren betalen . Als je daar vragen over hebt, stel die vooral.
Ik heb een hoop problemen gehad met men ex en heeft veel dingen geflikt ik moest ergens anders gaan wonen heb de briefen enz niet gehad en nu wou ik een regeling treffen en dat kan niet en ik heb dit echt nodig voor me werk in de chat zeggen ze we kunnen een maand uit stellen en dan bel ik op hun advies naar jullie en dan wordt er hard gezegt dat gaat niet lukken echt heel jammer
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marieke, ik geef je in dit topic antwoord.

Reageer