Beantwoord

Uitstel betaling na overlijden

  • 11 November 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedenavond, ik ben niet in de mogelijkheid geweest om te bellen dus vandaar dat ik het zo doe. Ook werkt de link niet bij mij, er gaat dan iets fout wordt er aangegeven. 
ik heb een betalingsachterstand opgelopen doordat mijn werkgever helaas is overleden. Dit is een eenmanszaak waardoor zijn rekening is bevroren en ik nu al 2 maanden op mijn loon wacht. Er is zojuist wel gecommuniceerd dat wij ons achterstallige loon rond de 22e van deze maand krijgen. Mijn vraag is of ik uitstel kan krijgen en het gehele bedrag dan mag betalen. 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 November 2019, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Wat een vervelende toestand.  Je zal hiervoor toch moeten bellen met de afdeling collections.  Deze is tijdens kantooruren bereikbaar gratis. 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Lieschris, welkom op het forum. 

Wat een erg naar verhaal, gecondoleerd. 

Als ik het goed lees ben je nog niet afgesloten, klopt dit? Dan is er meestal nog iets mogelijk. Om welk abonnement gaat dit? Online een afspraak maken kan niet meer wanneer er meer dan 1 factuur open staat, vandaar dat het je niet is gelukt. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Uiteraard is bellen het snelst, vooral als er haast is. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Lieschris, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.